Olisikohan näistä vaelluskengistä talvikäyttöön?

  • Viestiketjun aloittaja Kengätön
  • Ensimmäinen viesti
Niinhän tuo nimi antaisi ymmärtää. Ja kuvia kun katsoo, niin näyttävät lämpimiltä. :) Itselläni ainakaan ei jalat ole ensimmäisenä palelemassa, joten lenkillä olen pärjännyt ihan tavallisilla juoksukengillä myös talvella. (Vedenkestävät olis kyl hankittava..)
 
Viimeksi muokattu:
"a p"
Niinhän tuo nimi antaisi ymmärtää. Ja kuvia kun katsoo, niin näyttävät lämpimiltä. :) Itselläni ainakaan ei jalat ole ensimmäisenä palelemassa, joten lenkillä olen pärjännyt ihan tavallisilla juoksukengillä myös talvella. (Vedenkestävät olis kyl hankittava..)
Mulla taas tulee aika helposti jalkoihin kylmä ja kun tosiaan joudun kävelemään talvella paljon autottomuuden takia. Ei voi valita lenkkeilysäätä vaan ulos on mentävä vaikka mikä olisi. Lisäksi tulee helposti jalkoihin kylmä kun odottaa bussia.
 
"hastur"
[QUOTE="a p";27549713]Mulla taas tulee aika helposti jalkoihin kylmä ja kun tosiaan joudun kävelemään talvella paljon autottomuuden takia. Ei voi valita lenkkeilysäätä vaan ulos on mentävä vaikka mikä olisi. Lisäksi tulee helposti jalkoihin kylmä kun odottaa bussia.[/QUOTE]
Hanki tuollaiset pohjalliset niin taatusti ei varpaat palellu :)
Er
 
Mulla on vastaavat nyt käytössä ja kun pakastuu niin loskakeleille sopivat talvigoret erikseen ja sitten pakkasille löytyy vielä karvakengät, jolla pärjää kovemmissakin pakkasissa.

En sitten voi kerralla katsoa kunnolla, mutta onhan noissa karvavuori sisällä eli samat kuin mun talvigoret ja viimetalven pärjäsin hyvin niillä. Kovilla pakkasilla vain kaivan kunnon pakkaskengät, mutta muuten niillä on pärjännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kengätön;27547773:
Mulla ei ole autoa joten pitäisi olla kävelyyn hyvät ja vesitiiviit kengät. Tuossa ei vain lue mitään vuorista, mutta mietin, että jos nuo menisivät villasukkien kanssa talvella.

Merrell SNOWBOUND MID WTPF - Vaelluskengät - musta - Zalando.fi
Mulla oli tontyyliset talvikenkinä ja jalat pysyi lämpiminä huopapohjasukkien kanssa. Ihan marketista saa sellasia. Villasukat ei ni lämpimät olleet.
 

Yhteistyössä