R
rv 38, eka tulossa
Vieras
Minulla on supistellut klo 16 lähtien n. 10 minuutin välein. Supistukset tuntuvat välillä alamahassa, välillä koko mahassa ja tekevät kohtuullisesti kipeää. Mitään muutosta tahtiin ei ole kuitenkaan tullut eli eivät ole tihentyneet yhtään iltapäivästä. Edellisen kerran kun oli vastaavaa (vko 34), se kesti kaksi tuntia ja loppui sitten.
Jaksaako joku veikkailla, että voisiko tässä vihdoin olla aineksia synnytykseen vai ei..?
Jaksaako joku veikkailla, että voisiko tässä vihdoin olla aineksia synnytykseen vai ei..?