Olisiko se lähtö jo kohta..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 38, eka tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 38, eka tulossa

Vieras
Minulla on supistellut klo 16 lähtien n. 10 minuutin välein. Supistukset tuntuvat välillä alamahassa, välillä koko mahassa ja tekevät kohtuullisesti kipeää. Mitään muutosta tahtiin ei ole kuitenkaan tullut eli eivät ole tihentyneet yhtään iltapäivästä. Edellisen kerran kun oli vastaavaa (vko 34), se kesti kaksi tuntia ja loppui sitten.

Jaksaako joku veikkailla, että voisiko tässä vihdoin olla aineksia synnytykseen vai ei..?

harkkareilta kuulostaa - luultavasti menee vielä nelisen viikkoa ja sitt käynnistellään :) Ehdit hyvin vielä neuloa pöksyt tai parit ja järkkäillä muutenkin kotia kuntoon!
t. palstaennustaja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja palstaennustaja:
harkkareilta kuulostaa - luultavasti menee vielä nelisen viikkoa ja sitt käynnistellään :) Ehdit hyvin vielä neuloa pöksyt tai parit ja järkkäillä muutenkin kotia kuntoon!
t. palstaennustaja ;)

Tätä minäkin vähän pelkäänkin :laugh: Olin ihan varma silloin kun oli ne kahden tunnin säännölliset supistelut, että lähtö tulee juuri. Ne loppuivat kuitenkin kuin seinään. En aio soittaa sairaalaan, ennen kuin supisteluväli tihenee. Minulla on ollut pitkin raskautta paljon supistuksia ja olen kaksi kertaa ollut kahden viikon sairauslomalla niiden takia, joten ehkä minulla on jonkinlainen ylimääräinen herkkyys tämmöisiin. Kivuliaatkaan upistukset eivät ole aiemmin aiheuttaneet mitään muuta, kuin kohdunsuun pehmenemistä. Nytkään ei ole mitään havaintoa limatulpan irtoamisesta.

Kiitos kommenteista, toivottavasti lähtöä ennustavat olisivat enemmän oikeassa;)

Kotona edelleen:( Yöllä heräilin muutaman kerran kipuun, mutta se oli aivan satunnaista ja nyt jatketaan samaan malliin eli n. 10 minuutin välein tuntuu. Elän kuitenkin edelleen toivossa, että tämä veisi hommaa eteenpäin.

Yhteistyössä