Olisiko mulla mahkuja päästä oppisop. lähihoitajaksi kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
olen käynyt lähihoitajakoulua vähän vajaa 2vuotta joskus viisi vuotta sitten? Kun soittelee paikkoja niin kannattaako tästä mainita, voiko auttaa saamaan paikan?
Entä saakohan joistain jutuista "vapautuksia" vai täytyykö kaikki käydä samanlailla kuin ensikertalaistenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
olen käynyt lähihoitajakoulua vähän vajaa 2vuotta joskus viisi vuotta sitten? Kun soittelee paikkoja niin kannattaako tästä mainita, voiko auttaa saamaan paikan?
Entä saakohan joistain jutuista "vapautuksia" vai täytyykö kaikki käydä samanlailla kuin ensikertalaistenkin?

Mulla sama hanke menossa ja takana opintoja 2v aikaana tehtynä. Kyl ne tökärissä kovasti kannustavat ja sanovat että tottakai opinnot on otettava huomioon tossa koulutuksessa. Paikkaa haen minäkin tällähetkellä. Eihän siinä oo järkeä että kaik pitäs uudestaan suorittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Mulla sama hanke menossa ja takana opintoja 2v aikaana tehtynä. Kyl ne tökärissä kovasti kannustavat ja sanovat että tottakai opinnot on otettava huomioon tossa koulutuksessa. Paikkaa haen minäkin tällähetkellä. Eihän siinä oo järkeä että kaik pitäs uudestaan suorittaa.

Kiitti sulle tästä vastauksesta! Ehkä otan itseäni niskasta kiinni ja alan soittelemaan, itsetunto vaan jotenkin ihan nollissa lastensaannin jälkeen. Siis kun ollut lasten kanssa kotona niin tuntuu etten osaa enää yhtikäs mitään.

Mitä sinulla on suoritettuna. en usko että joudut niitä uudelleen suorittamaan ja jos jäljellä on vain esim suuntautuminen niin uskoisin että se on työnantajalle parempi vaihtoehto kuin koko tutkinnon suorittaja. Kannattaa tietenkin mainita työnantajalle aikaisemmista opinnoista

Yhteistyössä