Olisiko ihan sulaa hulluutta lähteä elokuussa Turkkiin yksin kolmen lapsen (8 v, 6 v, alle 2 kk) kanssa?

Minusta melkeinpä tuntuu, että taidat itse tietää paremmin kannattaako sinne lasten kanssa yksin lähteä vai ei. Itse en lähtisi yksin siksi, koska mietin niin kovin että mitäs jos mulle jotain sattuu....
Mulla on muutama "mutta"- kohta mielessä.

Se vauva ensinnäkin. Jos se onkin ovela kiljukaula, joka alkaa kiljukaulaksi vasta lentokoneessa ja kiljuu koko loman ajan.

Lentokentällä pärjääminen - lapset, rattaat, laukut, kaikki.

Superhyper-maidoneritys kovalla helteellä. Mun aikaisemmat lapset on talvivauvoja, eli en ole koskaan ollut pikkuvauvan imettävä äiti kesäaikaan, ts. en tiedä miten ihanankamalaa se on.

Ja jos vauva sairastuu. Ilmastointi hotellissa, lentokoneessa oleminen = takuuvarma flunssa?
 
Mä en lähtisi mistään hinnasta, meillä esikoinen oli 0-11 kk niin hankala tapaus että hyvä kun kotona jaksoin hänet ja itseni hoitaa. Riippuu toki siitä kuinka tyytyväinen tuo vauva on, mutta aika hankalaa vahtia samalla isompia, hoitaa vauvaa ja vieläpä saada lepoa. Itse olen Turkissa ollut ainoastaan Istanbulissa ja sinne en ainakaan lähtisi ilman että olisi useampi aikuinen.
 
Vaikka joku toinen aikuinen olisi silti tuossa kokoonpanossa mukava olla mukana. Kummitäti, siis vanhemman pojan?
Se pentele tekee reissunsa jo joskus alkukesästä kaiketi, eikä ole lomaa enää elokuussa : /

Ja mä olen silleen aika tarkka matkaseurastani - poitsun kummitädin ottaisin mukaan kyllä, samoin esim. omat vanhempani, mutta siihen se melkein jääkin. Sinut mä kyllä huolisin mukaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Itse olen Turkissa ollut ainoastaan Istanbulissa ja sinne en ainakaan lähtisi ilman että olisi useampi aikuinen.
Sinne mä taas lähtisin anytime. Nakittaisin lastenhoidon miehen siskolle, kuten tein silloinkin kun siellä 1-vuotiaan kanssa oltiin :cool: :D. Itse viettäisin päivät ilmastoiduissa ostoskeskuksissa ystävieni kanssa. Alkaa muuten kuulostaa houkuttelevalta... :p
 

Yhteistyössä