Olis muuten tosi kiva järkätä jotkut pikku geimit johonkin vaikkapa tampereelle

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
no luulisin että se on n. 19e per lätty jos joudutaan koko viikonlopuksi ottaa se mökki.
Ei liian paha hinta musta tuokaan, jos on pakko ottaa koko vkl. :whistle:

Niin mitenkähän sitten osaa juna-asemalta lähtee sinne möksään, mä en ainakaan tunne edes tamperetta yhtään... :ashamed:
No eiköhän joku voi sut sieltä hakea???
 
Hienoa, tää hommahan oikeesti edistyy :D :D

Ja minä voi lupautua turistioppaaksi täälä Tampereen päässä. Kertokaa vaan ajoissa kuinka juna on täälä niin osaan valmistaa ukon aikaseen lähtöön.
Kuis, maksetaanko mökki sitten vasta kun mennään vai kuinka sleepy rahaa on vailla?
 
Hienoa sleeppari ehkä tästä vielä jotain tuleekin. :D Eli jos meitä nyt 9 tulee vai oonko unohtanut jonkun(katoin vaan tota listaa)niin se tekis 14,44e per naama ja pyöristyykö nuo sentit sit 0,45sntiin? :whistle:eli 14,45e?
 
No kun mä laskin vähän sen pepparin varaan, että se ois kuitenkin lähdössä ja olis se kymmenes... :saint: :D

Se ukko on tän viikon lomalla, mutta mä laitoin sille sähköpostia ja breellehän se oli sanonut, että voidaan maksaa tullessa tai tilille.
Mä maksan sen mieluiten tilille jos se sieltä jonkun laskun antaa.
Mutta infoon teitä kyllä heti, kun itsekkin tiedän enemmän.

 
Ööh...Mahtuisko sekaan vielä yks joka käyttää regonaa ? :wave: Tosin mä tuos laskeskelin, et tais jo ne petipaikat mennä ja mä jäisin kans yöks. :/ Ja jos tuon sleepparin kyytillä pääsis, nii saattaisin alkaa pehmittää ukkoa asian tiimoilta...Niih ja josei tuo sleeppari hirveitä taksisummia kyydistä ota... :) ( Mä oon tääl taustal seuraillu, et mihi päivää päädytte ja kerrankin sattuis ukollekkin vapaapäivä, nii ei tota lastenhoitoo tartte sen kummemmin miettiä )
...Mut jos mä oon nyt auttamattomasti myöhäs asian tiimoilta, nii tyydyn kohtalooni. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ööh...Mahtuisko sekaan vielä yks joka käyttää regonaa ? :wave: Tosin mä tuos laskeskelin, et tais jo ne petipaikat mennä ja mä jäisin kans yöks. :/ Ja jos tuon sleepparin kyytillä pääsis, nii saattaisin alkaa pehmittää ukkoa asian tiimoilta...Niih ja josei tuo sleeppari hirveitä taksisummia kyydistä ota... :) ( Mä oon tääl taustal seuraillu, et mihi päivää päädytte ja kerrankin sattuis ukollekkin vapaapäivä, nii ei tota lastenhoitoo tartte sen kummemmin miettiä )
...Mut jos mä oon nyt auttamattomasti myöhäs asian tiimoilta, nii tyydyn kohtalooni. :snotty:
Voi video sä lähdet ilman muuta kans messiin. :p :D B) Kaikkihan ei sinne yöksi jää joten kyllä sieltä sullekkin paikka löydetään. ;)
 
Ei tässä varmaan nainakaan niin kauaa kukaan myöhässä oo ennen kun mökki maksetaan.
Eikä kyllä varmaan sen jälkeenkään :D Sitten kun pippalot on ohi niin voidan pahoitella myöhästymistä.

Ja jos on siitä kiinni niin voin vaika raahat meiltä tollasen ilmapatjan jotta jokaiselle on paikka nukua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Ei tässä varmaan nainakaan niin kauaa kukaan myöhässä oo ennen kun mökki maksetaan.
Eikä kyllä varmaan sen jälkeenkään :D Sitten kun pippalot on ohi niin voidan pahoitella myöhästymistä.

Ja jos on siitä kiinni niin voin vaika raahat meiltä tollasen ilmapatjan jotta jokaiselle on paikka nukua.
Meiltäkin löytyy "Barbara" :D

 
Mitä mieltä muut on olisko se porukka nyt sitten tässä? :attn:

-pintelin
-sleepyhead
-honostooppari
-taare
-kookosta
-bree
-texas flame
-mustikkatassu
-peppari
-töllin ruusa
-karussa

Unohdinko ketään? :ashamed: Meinaan vaan että mökissä makuupaikat rajalliset ja omistaja voi tykätä kyttyrää jos tulee hirveesti porukkaa yli sen kuuden hengen yöksi. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä mieltä muut on olisko se porukka nyt sitten tässä? :attn:

-pintelin
-sleepyhead
-honostooppari
-taare
-kookosta
-bree
-texas flame
-mustikkatassu
-peppari
-töllin ruusa
-karussa

Unohdinko ketään? :ashamed: Meinaan vaan että mökissä makuupaikat rajalliset ja omistaja voi tykätä kyttyrää jos tulee hirveesti porukkaa yli sen kuuden hengen yöksi. :|
Eikös fjonga olekkaan tulossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mitä mieltä muut on olisko se porukka nyt sitten tässä? :attn:

-pintelin
-sleepyhead
-honostooppari
-taare
-kookosta
-bree
-texas flame
-mustikkatassu
-peppari
-töllin ruusa
-karussa

Unohdinko ketään? :ashamed: Meinaan vaan että mökissä makuupaikat rajalliset ja omistaja voi tykätä kyttyrää jos tulee hirveesti porukkaa yli sen kuuden hengen yöksi. :|
Eikös fjonga olekkaan tulossa?
No eipä oo fjongasta paljoa kuulunut tässäkään ketjussa joten tuskin tulee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
JA MITES TUO RUOKAPUOLI SIELLÄ MÖKILLÄ??
Nyyttärit, pizzataksi vai kerätäänkö paikan päällä kolehti ja käydään kaupassa? Jos oikein muistan niin atalassa on kauppa eikä sinne Rusthollista pitkä matka ole :whistle: Saahan tietty Rusthollista ruokaakin vaikka juomapuolta oon siellä vaan harrastanut vai onko se ravinteli siinä vielä?.

 

Yhteistyössä