Olipas outoja kommentteja ultraajalta! :(

  • Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Oisin sanonut takaisin, että silti kovasti sitä gigulia joka reijässä tulee uitettua vaikka akkojen haarat on lujasti yhdessä.
Onnea odotukseen.
Hih :D Ois varmaan venähtäny vähän äijän naama jos olisin sanonut :D
Mä oon sellainen....aikoinaan kun olin Turun kauppahallissa töissä..yksi mies (lihatiskiltä) ihasteli mun upeita sukkahousuja....otin housut jalastani ja annoin hänelle ja sanoin, että ne näyttää ehkä paremmilta hänen jalassaan...eipä tullut enää mitään kommenttia sen jälkeen....
 
höhö
Alkuperäinen kirjoittaja niiih:
se nyt vaan on niin yleistä että poikaa toivotaan ekaks, ja varsinkin tolle vanhemmalle sukupolvelle tärkeä seikka
sekö oikeuttaa sanomaan noin herkässä mielentilassa olevalle esikoisen odottajalle? Ap ei nimenomaan kuitenkaan kumpaakaan erityisesti toivonut joten todella asiatonta ultralääkäriltä tuoda julki omia näkemyksiään asiasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Miekin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Miekin:
luulen, että ihan huumorilla heitti. Joillain on aikas hurtti huumorintaju.
Ja jos heitti tosissaan, niin on dorka tapaus.

Onnea tulevan, uuden perheenjäsenen johdosta! :flower:
Huono huumori ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun.
No minustakin jotenkin tuntui oudolta että mies alkaisi yhtäkkiä heittää jotain läppää siinä kun oli koko muun ajan ollut "yliasiallinen" ja jotenkin "kuivakan" olonen. Luulen myös ettei kyllä ole ihan soveliasta tossa tilanteessä alkaa vitsaillakkaan....varsinkaan jos sitä ei suoraan voi tajuta vitsiksi
Ai, no tätä et ap sanonut aloituksessa. Tuskinpa tuo silloin sitten mikään vitsi on ollut. Kyllä hurttihuumoriset on yleensä hurtteja sitten koko ajan. Ja ihmiset on erilaisia. Minä en tuollaista olisi pitänyt ollenkaan pahana, jos se huumori olisi koko käynnin ajan ollut tuota luokkaa. Mutta kuten tuosta ap:n täsmennyksestä nyt käy ilmi, niin ei tuo enää oikein vitsiltä kuulosta.

Toivottavasti ette koskaan joudu samalle ortopedille, jolla minä olen käynyt. Sillä on nimittäin tooodella hurtti huumori. Mutta se on sellainen koko ajan eli ei jää mitään epäselväksi.
Minäkin kyllä olisin nuo ymmärtäny huumorin kannalta jos mies tosiaan olisi ollut sen oloinen alusta asti ja rennompi kaiken kaikkiaan, mutta tuli ihan puun takaa nuo kommentit ja jotenkin se vaan totes samalla kuivalla äänensävyllä kun kaiken muunkin faktan "tässä on sormet, tässä varpaat, niin ja valitettavasti ei ole miehisiä merkkejä..." näin havainnollistaakseni :D
 
Glow
Oli huumoria tai ei, niin mitähän "valitettavaa" siinä asiassa oli :eek:
Mie olen joutunu jonkunverran lääkärissä käymään nyt raskausaikana, on sattunu kaikenlaisia lääkäreitä... Neuvolassa sitten sanoin ettei huvita tippaakaan enää mennä sinne polille lääkäriin jne. Neuvolan täti sanoi, että ne lääkärit tuppaa usein unohtamaan että siinä on ihan oikea raskaana oleva ihminen jota ne tutkii.
Ei kuuluis heitellä mitään hölmöjä letkautuksia.

Tulipa mieleen tästä, että kun olin tehny positiivisen testin kotona esikoista odottaessani, halusin vahvistuksen ja menin labraan, niin labran täti tuli ja kertoi tuloksen näin; "valitettavasti positiivinen" :headwall:
Mun olisi pitänyt sanoa ettei siinä ole mitään valitettavaa! Mut olin vaan onnessani raskaudesta ja kiitin tiedosta. Jälkeenpäin kyllä mietin että mistähän hitosta se täti päätteli että siinä asiassa ois jotain valitettavaa!!!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Glow:
Oli huumoria tai ei, niin mitähän "valitettavaa" siinä asiassa oli :eek:
Mie olen joutunu jonkunverran lääkärissä käymään nyt raskausaikana, on sattunu kaikenlaisia lääkäreitä... Neuvolassa sitten sanoin ettei huvita tippaakaan enää mennä sinne polille lääkäriin jne. Neuvolan täti sanoi, että ne lääkärit tuppaa usein unohtamaan että siinä on ihan oikea raskaana oleva ihminen jota ne tutkii.
Ei kuuluis heitellä mitään hölmöjä letkautuksia.

Tulipa mieleen tästä, että kun olin tehny positiivisen testin kotona esikoista odottaessani, halusin vahvistuksen ja menin labraan, niin labran täti tuli ja kertoi tuloksen näin; "valitettavasti positiivinen" :headwall:
Mun olisi pitänyt sanoa ettei siinä ole mitään valitettavaa! Mut olin vaan onnessani raskaudesta ja kiitin tiedosta. Jälkeenpäin kyllä mietin että mistähän hitosta se täti päätteli että siinä asiassa ois jotain valitettavaa!!!
Huh tylyä!! :O En tiedä mitä tämä valittaminen nyt sit hyödyttäis, kai se tuo itelleen paremman olon jotenkin. Ei kuitenkaan maksavalle asikkaalle pitäisi varmaan jäädä paha mieli lääkärikäynnistä. Se on minusta ihan huomauttamisen arvoista
 
nella

Tulipa mieleen tästä, että kun olin tehny positiivisen testin kotona esikoista odottaessani, halusin vahvistuksen ja menin labraan, niin labran täti tuli ja kertoi tuloksen näin; "valitettavasti positiivinen" :headwall:
Mun olisi pitänyt sanoa ettei siinä ole mitään valitettavaa! Mut olin vaan onnessani raskaudesta ja kiitin tiedosta. Jälkeenpäin kyllä mietin että mistähän hitosta se täti päätteli että siinä asiassa ois jotain valitettavaa!!! [/quote]

Mulle täti sanoi, että "testi oli positiivinen. Tarkoittaa siis sitä, että olet raskaana."
Ihanko totta, sitäkö tarkoittaa positiivinen raskaustesti. Mitenköhän tyhmänä täti mua piti? :(


 

Yhteistyössä