Olipas outoja kommentteja ultraajalta! :(

• Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
ihmeissään
Kävin tänään rakenneultrassa yksityisellä. Kyseessä oli tavallinen ja 4d ultraus. Odotan esikoistani ja ihan uteliaisuuttani kysyin että kumpikohan mahtaisi olla tulossa. Ultraaja sitten hetken tutkiskeli ja sanoi "Ei täällä kyllä VALITETTAVASTI mitään miehisiä merkkejä näy" Olin vähän ihmissäni, mutta en sitä sitten enempää pohtinut. Lääkäri vielä yritti eri kuvakulmista katsoa ja totesi jotenkin näin "En kyllä nyt sinne haaroihin enempää pääse katsomaan kun ei vauva suostu avaamaan jalkojaan, eikös naiset vähän sellasia oo" :( Tuli jotenkin kurja olo ja onni mahdollisesti tulossa olevasta tytöstä jäi vähän noitten omituisten kommenttejen varjoon :( Olenko yliherkkä vai oliko noi vähän outoja ja jopa asiattomia? Lääkäri oli keski-ikäinen mies.

mie
No ymmärrän jos noi kommentit loukkas,mut toisaalta itse ainakin näin ulkopuolisena voisin ottaa noi vitsinä. Mut siis en kiellä ettetkö sä sais tuntea niinkuin tunnet=)

ap
Jep tosi törkeeltä tuntui. Enkä kyllä tosiaankaan esittänyt minkäänlaisia toiveita kummastakaan sukupuolesta, taisi olla vaan herra utraajan omia mielipiteitä ne. Jotenkin vähän tympeen olonen oli muutenkin, että tuskin ihan vitsillään ainakaan noita sanoi. Hyvin kyllä muuten homman hoiti kun kokenut utraaja oli, mutta ihme suhtautuminen oli kyllä!!!

Tulipeikko harmaana
Hoitajan kommentti olisi särähtänyt pahasti munkin korvaan. Lääkärin lausahdus kaiketi oli vitsi -huumori vain on sellainen laji, että siinä eivät aina lähettäjä ja vastaanottaja kohtaa lähettäjän toivomalla tavalla:D

odottaja
mut itekki saattasin vähän ottaa nokkiini, vaikka vitsillähän varmaan mies on nuo tarkottanutkin. Ite sen verran voin sanoa omasta ultrakerrasta (kävin myös yksityisellä ja mies oli tämäkin ultraaja) että pettymys oli sen suhteen ettei paljo yritetty sukupuolta kattoa kun vauva ei sitä suostunut heti näyttämään ja muutenkin oli hieman pettymys tuo koko ultra.

mää
sano, et "hän ei ymmärä miksi ei odoteta yhtä paljon tyttöä tai poikaa, kun satuin kysymään onks se poika". Itse heilahtavat vehkeet, niin enpä tarvinnut hänen kommentteja enää. Hyvää oli kuulemma se kun en silloin ekaa odottaessa ollu kovin lihava, kun äidit on monesti hänen mukaan niin lihavia, et ei meinaa läpi nähdä edes ultralla!

Miekin
luulen, että ihan huumorilla heitti. Joillain on aikas hurtti huumorintaju.
Ja jos heitti tosissaan, niin on dorka tapaus.

Onnea tulevan, uuden perheenjäsenen johdosta! :flower:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Miekin:

Huono huumori ei oikein kuulu hyvään asiakaspalveluun.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No minustakin jotenkin tuntui oudolta että mies alkaisi yhtäkkiä heittää jotain läppää siinä kun oli koko muun ajan ollut "yliasiallinen" ja jotenkin "kuivakan" olonen. Luulen myös ettei kyllä ole ihan soveliasta tossa tilanteessä alkaa vitsaillakkaan....varsinkaan jos sitä ei suoraan voi tajuta vitsiksi

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No minustakin jotenkin tuntui oudolta että mies alkaisi yhtäkkiä heittää jotain läppää siinä kun oli koko muun ajan ollut "yliasiallinen" ja jotenkin "kuivakan" olonen. Luulen myös ettei kyllä ole ihan soveliasta tossa tilanteessä alkaa vitsaillakkaan....varsinkaan jos sitä ei suoraan voi tajuta vitsiksi
Tuo oli tommosta jonkinlaista seksuaalista vihjailua jollain tavalla ja sen voisi, jos haluaisi, tulkita seksuaaliseksi häirinnäksi tilanteessa, jonka ei pitäisi olla millään tavalla seksuaalinen. :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Oisin sanonut takaisin, että silti kovasti sitä gigulia joka reijässä tulee uitettua vaikka akkojen haarat on lujasti yhdessä.
Onnea odotukseen.
Hih :D Ois varmaan venähtäny vähän äijän naama jos olisin sanonut :D

Miekin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ai, no tätä et ap sanonut aloituksessa. Tuskinpa tuo silloin sitten mikään vitsi on ollut. Kyllä hurttihuumoriset on yleensä hurtteja sitten koko ajan. Ja ihmiset on erilaisia. Minä en tuollaista olisi pitänyt ollenkaan pahana, jos se huumori olisi koko käynnin ajan ollut tuota luokkaa. Mutta kuten tuosta ap:n täsmennyksestä nyt käy ilmi, niin ei tuo enää oikein vitsiltä kuulosta.

Toivottavasti ette koskaan joudu samalle ortopedille, jolla minä olen käynyt. Sillä on nimittäin tooodella hurtti huumori. Mutta se on sellainen koko ajan eli ei jää mitään epäselväksi.

Yhteistyössä