Olipas maukasta =P

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Vetäsin iltapalaks kalaburgerin: paistoin rapeaksi kaksi kalapuikkoa ja munan, paahdoin ruispalan ja pirskotin balsamiviinietikkaa kalapuikoillla, munan ja kalan lisäksi ruispalan väliin salaattia, suolakurkkuviipaleita ja mausteeksi ketsuppia. Nam!
 
mä söin äsken lämpösiä voikkareita ja olipas pitkästä aikaa herkkuhyviä; hiivaleipää, voita, hk-sinistä, tomaattisiivuja, pizzamaustetta ja PALJON juustoa :p
(toooodella kevyttä :D )
 

Yhteistyössä