Olipas kivat treffit! :D

"Vilukissa"
On meillä vielä tehtävää tässä suhteessa. Toivottavasti ei tarvitse enää uudestaan erota :)
Toisaalta...teidän kahden on nyt jollain tavalla ehkä helpompaakin lähteä liikkeelle ja suhdetta rakentamaan, kun tiedätte molemmat, missä meni ekalla kierroksella vikaan ja mihin haluatte /tahdotte nyt yhdessä panostaa suhteessanne :). Olette molemmat varmempia myös sanomaan ja näyttämään tunteenne ja ajatuksenne ja tekemään töitä suhteen eteen.Ja ikinähän se ei ole helppoa - parisuhteessa oleminen.

Mutta onhan tuo teidän uudelleen löytyminen ihan huippu romanttistakin :heart:...

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Ihania kuulumisia sinulla! Me käytiin ihan terapiassa saakka ongelmia setvimässä se psykopaatti sanoi, ettei parisuhteessa mitkään ongelmat ole ylitse pääsemättömiä jos vain molemmilta löytyy tahtoa niiden selvittelyyn.

pakko kysyä että minkälaisia ongelmia teillä oli? Meillä kriisi nyt, ollaan siis naimisissa ja katselen juuri itselleni uutta asuntoa. Sait miettimään että olisko muitakin vaihtoehtoja.
Meidän suurin ongelma oli varmaan just se että ollaan niin erilaisia ihmisiä ja nähdään maailma niin eri tavalla.. Mä olen ehkä enemmän sellainen "henkinen" ja mies taas "maallinen".. Vois myös kuvailla hihhuliksi- ja jalat maassa-tyypeiksi. Sitten on vielä se että meillä on siis 2- ja 3-vuotiaat lapset, ollaan silti oltu yhdessä vasta reilu neljä vuotta.. Ollaan eletty melkein koko suhteen ajan pelkkää vauva- ja pikkulapsiarkea, ja vielä se että kun ollaan ilman tukiverkkoja niin ehkä tehty se virhe että kiinnitytty liikaa toisiimme. Tavallaan tukahdutettu toisemme?

Nyt, ollaan puhuttu ja vaikka tekisi tiukkaa niin potkitaan toisiamme tekemään myös omia juttuja jne.

Mutta mutta mutta...

Meneehän se nyt niin, että se et ole vaan sä, joka sitä tilaa annat? Ja mitä tuo oikeastaan tarkoittaa? Kun mun mielestä hyvässä suhteessa kummallakin on hyvä olla koko ajan, sekä toisen luona, että erillään olossa. Eikä niitä aikoja tarvise mitenkään antaa kenellekään. Olen itse kärvistellyt paskoissa suhteissa, mitkä ei siitä ikinä paremmaksi muuttuneet yrityksitä huolimatta, ja tässä hyvässä en koskaan joudu kärvistelemään minkään asian suhteen. Asiat vain on, ja kummallakin on hyvä olla. Vaikea selittää, mutta mun mielestä hyvä suhde ei vaadi isoja ponnisteluja, vaikka huolenpitoa tarvitseekin.

Toivon sulle vilpittömästi kaikkea hyvää, ja just susta jotenkin ajattelen henkilökohtaisemmin, että haluan että sulla on kaikki hyvin.
Siis itseasiassa mä nimenomaan vaadin lisää omaa tilaa. Miehelle sanoin myös että sen täytyy tehdä myös omia juttujaan joskus että saa omaa päätään tuuletettua... Se tekis vaan töitä ja olisi kotona, mutta selvästi myös tarvitsee sitä tuulettumista ihan siinä missä minäkin.

Ken guru
Siis itseasiassa mä nimenomaan vaadin lisää omaa tilaa. Miehelle sanoin myös että sen täytyy tehdä myös omia juttujaan joskus että saa omaa päätään tuuletettua... Se tekis vaan töitä ja olisi kotona, mutta selvästi myös tarvitsee sitä tuulettumista ihan siinä missä minäkin.
Okei! Toivon teille onnistumista ja kaikkea hyvää!

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Ihania kuulumisia sinulla! Me käytiin ihan terapiassa saakka ongelmia setvimässä se psykopaatti sanoi, ettei parisuhteessa mitkään ongelmat ole ylitse pääsemättömiä jos vain molemmilta löytyy tahtoa niiden selvittelyyn.
Nimenomaan. Just tää, että mä uskon että toivoa on koska molemmat meistä haluaa selvittää niitä ongelmia mitä on ja molemmat tiedostaa ne. Mäkin olen nyt puhunut jotenkin paljon suoremmin kuin aiemmin. Aiemmin hiljenin ihan liikaa kaikesta ja ajattelin että "näin pikku juttu... En viitti alkaa puimaan....". Nyt olen päättänyt että haluan nimenomaan sanoa asioista heti, ja suoraan, enkä sensuroi.

ongelmia
Mekin ollaan minä henkinen, mies maallinen. Kuullostaa tutulta, meillä lisäks valehtelua miehen puolelta. Ei taida meillä olla ratkaisuna kuin ero.
Kaikkee hyvää teille!

Niinpä. Ja harmittavista pikkujutuistakin kuulemma täytyy puhua, koska jos vain antaa mennä ja yrittää ne niellä, niin niistä tulee isoja juttuja, tai sitten niitä nieltyjä pikkujuttuja kertyy niin paljon että lopulta tulee ISO räjähdys.

Niinpä. Ja harmittavista pikkujutuistakin kuulemma täytyy puhua, koska jos vain antaa mennä ja yrittää ne niellä, niin niistä tulee isoja juttuja, tai sitten niitä nieltyjä pikkujuttuja kertyy niin paljon että lopulta tulee ISO räjähdys.
No niin just. Ja sitä meillä on tehty varmaan vähän liikaa kun ei ole ollut mukamas voimia puida niitä "pikkuongelmia"..

Onnea ihan hirveesti ja toivottavasti nyt toisella kerralla homma toimisi! :) Mä olen samaa mieltä jonkun tuolla aiemmin kommentoineen kanssa siitä, että ei se exä automaattisesti mikään sika ole, taustalla saattaa vain olla juurikin niin erilaiset persoonat, tapa katsoa maailmaa jne.

Mä erosin vuosi sitten entisestä miehestäni ja voi olla, että meille on käymässä samalla tavalla kuin teille. Ehkä saatetaan palata vielä yhteen, katsellaan nyt ensin asiaa rauhassa. Sitä on toisessa ihmisessä tietyt ominaisuudet nousseet arvoon arvaamattomaan nyt, kun hän ei ole enää itsestäänselvyytenä luonani koko aikaa.

Yhteistyössä