Olipas kivat treffit! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti moni palstan lukija ottaisi tästä tilanteesta opikseen. Noinhan siinä helposti käy, kun ei nautita ollenkaan toisistaan, kaksinolosta ja ihanasta kuhertelusta (ja huolehdita ehkäisystä), vaan samantien pukataan lapsia alulle vaikkei edes tunneta vielä sitä toista ihmistä. Vanhemmat kadottavat toisensa vauva-arjen pyörteissä, kun toista ei ole koskaan oppinut kunnolla tuntemaan - melkein koko suhteen ajan on oltu vain vanhempia, ei puolisoita.

Toivottavasti Kerpele saatte asianne kuntoon.

Onnea ihan hirveesti ja toivottavasti nyt toisella kerralla homma toimisi! :) Mä olen samaa mieltä jonkun tuolla aiemmin kommentoineen kanssa siitä, että ei se exä automaattisesti mikään sika ole, taustalla saattaa vain olla juurikin niin erilaiset persoonat, tapa katsoa maailmaa jne.

Mä erosin vuosi sitten entisestä miehestäni ja voi olla, että meille on käymässä samalla tavalla kuin teille. Ehkä saatetaan palata vielä yhteen, katsellaan nyt ensin asiaa rauhassa. Sitä on toisessa ihmisessä tietyt ominaisuudet nousseet arvoon arvaamattomaan nyt, kun hän ei ole enää itsestäänselvyytenä luonani koko aikaa.

Oi, ihanaa :D :heart:

Yhteistyössä