Olipas kivat treffit! :D

Oltiin siis miehen kanssa ensimmäisillä treffeillämme. Hotelli Tornista oli kylpyammeellinen sviitti varattuna, käytiin syömässä Coloradossa, söin tosi hyvää grillattua (?) tonnikalaa ja istuttiin hotellin baarissa siihen asti kunnes vetäydyttiin viettämään huoneeseen loppuilta. Tietenkin vaahtokylvyn ja kuohuvan (jonka miehen pomo lähetti meille hotellihuoneeseen!) merkeissä. Kylvettiin varmaan kolme tai neljä kertaa kun oli niin supersiistiä että oli kylpyamme käytössä :LOL:

Oli siistiä :D

niin siis..
Siis etkö sä oo just eronnu? Oliko tuo joku uusi tuttavuus vai se exä? Meinaan että jos ihan uusi ja ekat treffit niin joo.. en ehkä tykkäisi oletuksesta että vietetään heti aikaa yhdessä kylpyammeessa ja samassa sängyssä :D

Ken guru
Oltiin siis miehen kanssa ensimmäisillä treffeillämme. Hotelli Tornista oli kylpyammeellinen sviitti varattuna, käytiin syömässä Coloradossa, söin tosi hyvää grillattua (?) tonnikalaa ja istuttiin hotellin baarissa siihen asti kunnes vetäydyttiin viettämään huoneeseen loppuilta. Tietenkin vaahtokylvyn ja kuohuvan (jonka miehen pomo lähetti meille hotellihuoneeseen!) merkeissä. Kylvettiin varmaan kolme tai neljä kertaa kun oli niin supersiistiä että oli kylpyamme käytössä :LOL:

Oli siistiä :D
Tosi kiva! Mä en kyllä ikuna varmaan pystyis tai haluais lojua kylpyammeessa ekoilla treffeillä...mitä mä nyt oon missannut? Ootko tavannut uuden, vai onko kyse exästä tms? Miten toi pomo on päässyt tohon väliin lähettelemään shampanjoita. Kerro lisää pliis.

Tosi kiva! Mä en kyllä ikuna varmaan pystyis tai haluais lojua kylpyammeessa ekoilla treffeillä...mitä mä nyt oon missannut? Ootko tavannut uuden, vai onko kyse exästä tms? Miten toi pomo on päässyt tohon väliin lähettelemään shampanjoita. Kerro lisää pliis.
No siis, se on itseasiassa miehen sukulainen toi pomo. Sattui samaan baariin siinä ennen kuin vetäydyttiin hotellihuoneeseen ja halusi sitten ilahduttaa lähettämällä meille kuohuvaa perässä :D

Ken guru
No siis, se on itseasiassa miehen sukulainen toi pomo. Sattui samaan baariin siinä ennen kuin vetäydyttiin hotellihuoneeseen ja halusi sitten ilahduttaa lähettämällä meille kuohuvaa perässä :D
Kiva taas. En halua olla ilon pilaaja, mutta sä pääsit just niin hyvään uuteen alkuun omassa elämässäs. Onko nyt sitten tuon exän kanssa asiat kunnossa?

Niin, ja ei tuo mulle sinänsä kuulu, että ei sun ole mitenkään pakko selventää ellet halua.

----
Sähän muutit omaan kämppään tuossa äskettäin vai? Kun muistelen puheet jostain nettiliittymän saamisesta... Kantsiiko sitä vanhaa nyt enää lämpätä, kun ei kerran toiminut.

Aijjaa, no sitten. Mutta oletko varma että paluu entiseen kannattaa?
Paluuta entiseen me tässä yritetäänkin juuri välttää :)

Alottaa ihan alusta. Hyvä mieshän tuo on, pitänee vain lähteä kaikkea rakentamaan siltä pohjalta että hyväksyy toisen erilaisen maailmankatsomuksen ja antaa toiselle enemmän tilaa, ja ennen kaikkea yrittää olla tuputtamatta omaa näkemystään toiselle väkipakolla.

On kuitenkin lapset ja silleen yhteiset arvot, että perheen onnellisuus olisi kuitenkin molempien tavoitteena..

Ken guru
Paluuta entiseen me tässä yritetäänkin juuri välttää :)

Alottaa ihan alusta. Hyvä mieshän tuo on, pitänee vain lähteä kaikkea rakentamaan siltä pohjalta että hyväksyy toisen erilaisen maailmankatsomuksen ja antaa toiselle enemmän tilaa, ja ennen kaikkea yrittää olla tuputtamatta omaa näkemystään toiselle väkipakolla.

On kuitenkin lapset ja silleen yhteiset arvot, että perheen onnellisuus olisi kuitenkin molempien tavoitteena..
Kannattaisko teidän kuitenkin katsoa ensin eri osoitteista tätä uudelleen lämmitystä?

"Vilukissa"
Oih...vaahtokylpy ja vielä kuohuvaakin!! Ihquu :heart::)! Kait sä lillustelit ihan huolella, mä en varmaan ois ihan heti raaskinut semmoisesta yleellisyydestä noustakaan, vaan oisin roiskutellut itseni ihan norsunihoiseksi :ashamed:..:D!

• Tykkää
Reactions: Kerpele
ongelmia
pakko kysyä että minkälaisia ongelmia teillä oli? Meillä kriisi nyt, ollaan siis naimisissa ja katselen juuri itselleni uutta asuntoa. Sait miettimään että olisko muitakin vaihtoehtoja.

[QUOTE="Vilukissa";24552104]Oih...vaahtokylpy ja vielä kuohuvaakin!! Ihquu :heart::)! Kait sä lillustelit ihan huolella, mä en varmaan ois ihan heti raaskinut semmoisesta yleellisyydestä noustakaan, vaan oisin roiskutellut itseni ihan norsunihoiseksi :ashamed:..:D![/QUOTE]

Joo, tuli siellä tovi jos toinenkin lilluttua... En muistanutkaan miten euforinen olotila voi tulla kuumasta kylvystä :D

Ken guru
En tiiä kannattaisko, mutta ei me varmaan eri osotteisiin kuitenkaan päädytä..... Mutta lisää tilaa on ihan pakko molempien toisillensa antaa nyt tämän uuden yrityksen lomassa. Siitä nyt yritetään pitää ensisijaisesti kiinni.
Mutta mutta mutta...

Meneehän se nyt niin, että se et ole vaan sä, joka sitä tilaa annat? Ja mitä tuo oikeastaan tarkoittaa? Kun mun mielestä hyvässä suhteessa kummallakin on hyvä olla koko ajan, sekä toisen luona, että erillään olossa. Eikä niitä aikoja tarvise mitenkään antaa kenellekään. Olen itse kärvistellyt paskoissa suhteissa, mitkä ei siitä ikinä paremmaksi muuttuneet yrityksitä huolimatta, ja tässä hyvässä en koskaan joudu kärvistelemään minkään asian suhteen. Asiat vain on, ja kummallakin on hyvä olla. Vaikea selittää, mutta mun mielestä hyvä suhde ei vaadi isoja ponnisteluja, vaikka huolenpitoa tarvitseekin.

Toivon sulle vilpittömästi kaikkea hyvää, ja just susta jotenkin ajattelen henkilökohtaisemmin, että haluan että sulla on kaikki hyvin.

Yhteistyössä