Olipas kiva yllätys pyykkikoneessa ;)

vieras
Eilen puhtaita koneesta tyhjentäessäni syliini tipahti kakkapökäle - suoraan pyykkikoneesta. Oli kulunut, oli vain peukalonpään kokoinen. Koko koneellinen löyhkäsi sille itselleen.
Sadattelin aika kauan, mutta tuo vaippa vei kyllä voiton. :)

Mun mies pesi kerran kokonaisen vessapaperiRULLAN poikineen! Olin just tullut New Yorkista ja kaikki matkalla ostetut uudet vaatteet (mm. musta tunika) oli tietysti siellä. Voi elämä.

Mulla taas oli pudonnut viime viikolla koneeseen hammastahnatuubi enkä ollut hoksannut, vaatteet tuoksui aika minttuiselle... :whistle:

Meillä on tosi pieni vessa, missä kone on, joten...

vieras
Meillä oli kuopus työntänyt kerran mainoslehden koneeseen, se onneksi pysyi melkein klöntissä. Petivaatteiden mukana tuli pestyä muumipehmo kerran 60 asteessa, oli hiukka pörröinen parka sen jäljiltä.

Mutta anoppi raukka kerran oli kiltisti pessyt suihkuun mennessä riisuttuihin liiveihin unohtuneet kertakäyttöiset liivinsuojukset, ei niistä onneksi mitään nöyhtää lähtenyt, mutta kun sitten sain ne muun pyykin välissä täysin räjähtäneinä takaisin, niin hetken mietin, että voiko anoppi todella ajatella, että niitä voisi vielä käyttää johonkin...

toi oli kyllä päivän paras :hug:
meillä oli kerran kakkavaippa pyykin seassa. on kyl ollu sun vaikka mitä. esim: huulirasva, iso meisseli, nauloja, ruuveja, tietty rahaa ja useanpaan otteeseen paperia.
et yllätys, yllätys aina kun avaa koneen, oon niin laiska tarkistaan taskut :whistle:

Illan arvoitus teille
Alkuperäinen kirjoittaja Illan arvoitus teille:
Meillä paras ylläri oli vasta viimeviikolla kun avasin pesukoneen ja katsoin, että mikä piru toi vihreä tossa luukulla on... kuka arvaa mikä se oli?
No arvauksia kehiin, luovuutta nyt peliin!

Tästä tuli mieleeni, kun taannoin olin ystävällä kylässä ja annoin hänen 2v9kk ikäiselle tytölle vauvani vaipan ja kysyin, että osaatko viedän tän roskikseen niin hän kiikutti sen suoraan pyykkikoppaan. Heilläkun vauvalla käytetään kestoja niin meinas sitten pesettää sen kerttiksenkin. :heart: :LOL:

Yhteistyössä