olipas isosisko taas "IHANA"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Menin käymään äitini luona kun vein miehen ja pojan jm ralleihin, kello n.11, niin siskoni,joka tuli vantaalta käymään, sanoi että mitä sie tänne tuut näin aikasin!!! mä olin että täh, enkö saa enää mennä oman äitini luo, niin en näköjään silloin kun hyö on siellä...kun sitten veljeni soitti että hylkin tulisi käymään, niin siskoni sanoi et kotiinko tässä pitää lähtä ajamaan että saa olla rauhassa! :o :o mä olin ihan että täh :o ei näköjään ole haluja nähdä niin ei sittehn nähdä :headwall: ei tartte mun luo tulla enkä mie mene heille, niin saavatpahan olla rauhassa...ai että mulla on paha nyt olla... :'( :'( hormoonit kun vielä tässä on päällä niin kahta kauheempi olo...nyt mie sitten yksistäni täällä kotona kökötän ku äitini luo ei saa mennä ja pojat on tosiaan ralleissa...kivaa kivaa :snotty: :'(

ja kengätkin menneet rikki, huomasin vaan kun täälä sataa et jalka kastuu niin kohta on koko kenkäosa irti näköjään pohjasta |O |O mistä mie uuet kengät nyt saan |O |O kaikki menee päin persettä silloin kun on mennäkseen :headwall: :headwall:

Sisko on siis yli 40 jo janyt alkanut käyttäytymään kuin 14 vuotias, oman lapsensa tasolla on. Ennen oli asiat toisin...mikä lie sitten tullut mutta en miekään kaikkee jaksa kun paskaa olen saanut kestää koko ikäni hänen taholtaan..hän halusi rauhaa joten hän saa rauhaa...heti kuhan saan vanhan päiväpeittoni häneltä, vuosi sitten jo pyysin ekan kerran takaisin, se kun on passeli tuohon mun entiseen sänkyyn joka pojalla on ja se on muumia jota poika rakastaa yli kaiken...

Sellaia ne isotsiskot on :(

Oisko sillä vaihtarit tulossa ku noi käyttäytyy? Olen nähnyt sen tapahtuvan... Mummokuumeiset sekoaa ja alkaa käyttäytyyn ku pikkulapset.

kuin äitini. Käyttäytyy kuin mikäkin 14 vuotias. Tulee kotiini ja vaatii saada palvelua (kahvia vieraille pöytää jne.) Kohta kuitenkin kahviteltuaa itse joka kaapilla kaivelemassa ja höösäämässä kuin omassa kodissaa.

Vimpula 05 ja 07: Juup miun noi sisaret on hiukan omalaatuisia aina välillä, jokainen meista :laugh: :laugh: mut toi meni jo hiukan "yli" miusta...hän on sisarpuoli niin hän kostaa tavallaan miulle ja veljelleni kaiken...itse hän pienenä sai päättää lähteekö äidin mukaan vai jääkö mummon hoiviin ja mummon hoiviin itse halusi jäädä, syyttömiä me veljeni kanssa olemme hänen päätökseensä...toisen siskoni kanssa hänellä menee hyvin, hänen kanssaan se on ja juttelee yms...en tiedä sitten mikä siinä on että me veljeni kanssa olemme hänelle vaikea pala

eipä tuo...tais äitikin olla niin hölmistynyt asiasta ettei saanut sanaa suustaan ,mutta enpä käyny koko vkoloppuna enää siellä...ja seuraavan kerran kun/jos tulevat niin en ota kissaa hoitoon niin eivätpä voi tulla :kieh: :kieh: vittuilenpa miekin sit takasin

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
ja kengätkin menneet rikki, huomasin vaan kun täälä sataa et jalka kastuu niin kohta on koko kenkäosa irti näköjään pohjasta |O |O mistä mie uuet kengät nyt saan |O |O kaikki menee päin persettä silloin kun on mennäkseen :headwall: :headwall:

Sullako on vain yhdet kengät?????

jos miu joku veikoista ois teht tuollee ni mie oisin ehkä ihan vaa v*ttuilkseni jäänt vaa pitemmäks aikaa ja oikein kulkent perässä yms... eihä tuommosta voi olla et aikuinen ihminen kiukuttelee ku pahaiset teinit

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
jos miu joku veikoista ois teht tuollee ni mie oisin ehkä ihan vaa v*ttuilkseni jäänt vaa pitemmäks aikaa ja oikein kulkent perässä yms... eihä tuommosta voi olla et aikuinen ihminen kiukuttelee ku pahaiset teinit

Peesi :D

Josssu...sepä se on kun minä otan aika nopeasti ihteeni ja varsinkin raskausaikana kun hormoonit jyllää vielä päälle...olin mie siis siellä jonkun vartin, kunnes veli sanoi tulevansa, niin silloin sanoin lähteväni...nyt selvisi sitten että se kuulemma oli vitsi kun veljenikin oli pois lähdössä, tuli siis kun mie lähtöä tein ja kerroin että sinne ei olla tervetulleita, äitini ja isäni sanoi kyllä että ei tuollaista "vitsiä" kukaan ymmärrä...kumma huumorintaju on kyllä tullut...ja koko vkolopun kuulemma olleet kuin persiille ammutut karhut siellä,siskoni ja hänen tyttönsä. 14 ja 11 ja käyttäytyvät pahemmin kuin 4-5 vuotiaat...argghh... :headwall: :headwall: no onneksi miun ei tartte mitään yhtyettä pitää heihin...olivat nimittäin nyt tuoneet sen päiväpeitonkin mukanaan :kieh: :laugh:

Yhteistyössä