J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meil ois noit laatikossa muutama paketti kun mies oli saanut ko firman edustajalta ja kerran kkeiltuaan totes ettei tykkää. Pistänkö postiin sulle?Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:merkki? hinta?
Noita http://www.seksipankki.com/product_details.php?p=1136Alkuperäinen kirjoittaja jeejee:merkki? hinta?
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Ostitko niitä missä on se kiva surinajuttu : ) ??
Meillä ainakin lisäsi myös kestoa.
Ollaan ostettu niitäkin, kirjoittaja tarkoittaa varmaankin RFSU:n Good Vibration Kitiä.Alkuperäinen kirjoittaja kerrokerro:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Ostitko niitä missä on se kiva surinajuttu : ) ??
Meillä ainakin lisäsi myös kestoa.
mitä nämä on? Nyt heräsin minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja papatti:voi, meilläkin näitä tarvittais! Varsinkin nyt, kun mies on joka ilta hönkinyt korvaan, mutta mä oon niin väsynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:Alkuperäinen kirjoittaja papatti:voi, meilläkin näitä tarvittais! Varsinkin nyt, kun mies on joka ilta hönkinyt korvaan, mutta mä oon niin väsynyt.
sittenhän se jyystäs vielä pitempään noilla kortsuilla!! sit ois pitempi kiusa joka ilta![]()