Jos nainen jättää salaa pillerit syömättä... *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyttöjen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyttöjen äiti"

Vieras
..niin meillä aikookin mies puhkoa kortsuja, kuulemma ja odottaa koska "vahinko käy"..

Tilanne siis se että minusta meidän lapsiluku on täynnä, mies taas haluaisi lisää lapsia, ehkäisynä meillä on kortsut koska en halua hormonaalista ehkäisyä. Eilen taas kun asiasta puhuttiin, totesi mies (kylläkin vitsillä) että hänpä puhkoo kaikki kumit, ja odottaa koska on pullat uunissa kun tietää että aborttia minä en kuitenkaan tee..

Että eipä ne naiset ainoita ole jotka salaa aikovat tälläistä tehdä..

Jos olisi kyseessä mun mies, hankkisin kyllä ne pillerit. Tuollaisia ei edes vitsillä heitetä. Kyllä pariskuntien pitäisi päättää yhdessä lasten hankkimisesta, eikä niin että toinen kieroilee saadakseen lisää lapsia. En hyväksy myöskään sitä, että nainen jättää pillerit syömättä.

[QUOTE="vieras";22567062]Jos olisi kyseessä mun mies, hankkisin kyllä ne pillerit. Tuollaisia ei edes vitsillä heitetä. Kyllä pariskuntien pitäisi päättää yhdessä lasten hankkimisesta, eikä niin että toinen kieroilee saadakseen lisää lapsia. En hyväksy myöskään sitä, että nainen jättää pillerit syömättä.[/QUOTE]

Kyllä mä luotan mieheeni sen verran että ihan vitsi tuo oli, ja vitsiksi jääkin eikä sitä toteuta.

ja jos silti tulet vahingosa raskaaksi on sullaj oku kehen purkaa se paha olo kun kerran tuollasen vitsillä heitti..se kortsukaan ei ole 100%..miesparka siinä tilanteessa..

Yhteistyössä