"kehtaako" laittaa miehelle viestiä et ostaa kortsuja, ennen ei olla käytetty mut nyt pakko..etäsuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yeaaahh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yeaaahh

Vieras
ja itse en niistä juuri tiedä kun jooooskus 10vuotta sitten käyttäny..vai ostanko ite silti jemmaan on miehellä kyl ilme varmaan näkemisen arvoinen kun rupeen kortsuja kesken kaiken kaivamaan... nyt siis tulehdus riski siksi pakko...ei olla edes hirveen kauaa seurusteltu..

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29460244:
Ihan käyt itse kaupasta hankkimassa ja toteat miehelle että miksi niitä pitää nyt käyttää.

Rahat saattaa mennä hukkaan koska tosimies ei kumeja käytä. Parempi ottaa poskeen kunnes alapää on kunnossa.

No tottakai kehtaat. Eikös mies itse tiedä mikä kortsuista sopivin, niin hän voisi ne ostaa. Vai kelpaako miehille mikä vaan, eikös niissä ole erilaisia kokojakin?

Kannattaa selittää tilanne, eikä laittaa mitään tekstareita kortsujen ostosta. Kovin meinaan kuulostaa, kuin olisit vieraissa käynyt, jos yht´äkkiä selityksettä pitää niitä alkaa käyttämään.

Sama kai se sitten taas, kumpi ne kortsut ostaa. Jos tarkkoja ollaan, niin sinun vastuulla se lähinnä on, jos omasta tilanteestasi käyttötarve johtuu.

Jos haluat pelata varman päälle ja ostaa parhaita kortsuja, niin niiden nimi on Durex Avanti. Se on ensinnäkin luonnonkumia, eli vaikka miehellä olisi allergia niin nuo sopii. Toiseksi se on ohut, pehmeä ja kestävä, eli tuntuu lähimmäksi siltä ettei kumia ole ollenkaan mutta kestää kuitenkin. Tuo Avanti on myös mielestäni kaikkein helpoin ja vaivattomin laittaa päälle, kun sitä ei tarvitse jotenkin änkeä.

Ainoa miinus on hinta. Taitaa maksaa jotain 2-3€/kpl... ne myydäänkin muistaakseni 3 tai 5kpl paketeissa.

Luulis että miehellä on kortsuja omastakin takaa ihan tarpeeksi, ainakin mulla on. Niitä ny on kertyny ties mistä sillon ku sinkkuna hengailee, mukana aina pari varukseen ja kämpässä tietty vaikka kuinka monta.

Noita jaetaan monissa paikoissa ilmaiseksi varsinkin kesäaikaan, olen sieltä niitä napannu huvikseen mukaan myös.

Jos haluat pelata varman päälle ja ostaa parhaita kortsuja, niin niiden nimi on Durex Avanti. Se on ensinnäkin luonnonkumia, eli vaikka miehellä olisi allergia niin nuo sopii. Toiseksi se on ohut, pehmeä ja kestävä, eli tuntuu lähimmäksi siltä ettei kumia ole ollenkaan mutta kestää kuitenkin. Tuo Avanti on myös mielestäni kaikkein helpoin ja vaivattomin laittaa päälle, kun sitä ei tarvitse jotenkin änkeä.

Ainoa miinus on hinta. Taitaa maksaa jotain 2-3€/kpl... ne myydäänkin muistaakseni 3 tai 5kpl paketeissa.

avanti on täyspaska tuntuu alepan movipussilta

mite te toimisitte tämmöses tilantees? ostaisitteko itse? ja ylläripylläri miehelle...

Olisin alkujaankin käyttänyt tuoreessa suhteessa kortsuja. Enkä harrastaisi seksiä tietoisesti tautisena ollenkaan. Tai jos olisi joku krooninen juttu, se olisi tietysti vakavan keskustelun paikka. Mutta en siis ymmärtänyt, mikä sinulla nyt oikein on ja ketä tulehdus uhkaa, jos ilman kortsua sekstailee. Eihän kortsu kuitenkaan 100 % suojaa anna, joten oletko varma että mies haluaa seksiä ollenkaan?

Yhteistyössä