Olipa veret seisauttava profiili :o

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Onko tullut mieleen semmoinen, että olis ihan fiksua jättää tollaset kuvat laittamatta? On niitä varmaan palstoja tollasten kuvien friikeillekin, onko pakko tänne laittaa? :headwall:
Ja kyllä, edelleen olen sitä mieltä, että ei välttämättä kaikki ole kotona jos rakastaa kauhua. Mutta täähän on vain mun mielipide. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan... Sillä menollahan tämä yhteiskunta meneekin.
Niin, se on sun mielipide. Mun mielipide on se, että toi nukke on tuolla ja pysyy. Deal with it.
Sinulle on laitettu yksityisviestiä.Ole hyvä ja lue..tuolta ^^ ylhäältä keltainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Älä Marduk näistä marimekkoäideistä ota ees ääniaaltoja korviis. Pikkasen pikkusielusta porukkaa.. ehkä kantsii sit eristää lapset tynnyriin jos tollasesta saa traumoja :p
Sä voit ihan rauhassa pitää niitä äitejä ja vanhempia pikkusieluisina tai minä lystäät, jotka sentään ajattelevat vielä jotain ettei lasten tarvitse kaikkea nähdä eikä kuulla liian pieninä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia mutta annetaan myös kaikkien lasten nauttia lapsuudestaan ilman törkeitä, raakoja, pelottavia kuvia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Älä Marduk näistä marimekkoäideistä ota ees ääniaaltoja korviis. Pikkasen pikkusielusta porukkaa.. ehkä kantsii sit eristää lapset tynnyriin jos tollasesta saa traumoja :p
Sä voit ihan rauhassa pitää niitä äitejä ja vanhempia pikkusieluisina tai minä lystäät, jotka sentään ajattelevat vielä jotain ettei lasten tarvitse kaikkea nähdä eikä kuulla liian pieninä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia mutta annetaan myös kaikkien lasten nauttia lapsuudestaan ilman törkeitä, raakoja, pelottavia kuvia.
Miksi sun lapset roikkuu tällä palstalla ilman valvontaa katselemassa muiden profiileita?

 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Älä Marduk näistä marimekkoäideistä ota ees ääniaaltoja korviis. Pikkasen pikkusielusta porukkaa.. ehkä kantsii sit eristää lapset tynnyriin jos tollasesta saa traumoja :p
Sä voit ihan rauhassa pitää niitä äitejä ja vanhempia pikkusieluisina tai minä lystäät, jotka sentään ajattelevat vielä jotain ettei lasten tarvitse kaikkea nähdä eikä kuulla liian pieninä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia mutta annetaan myös kaikkien lasten nauttia lapsuudestaan ilman törkeitä, raakoja, pelottavia kuvia.
Miksi sun lapset roikkuu tällä palstalla ilman valvontaa katselemassa muiden profiileita?

???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
moderaattorien pyynnöstä poistin sen. mut eikö sinne vielä joku kiva kuva löydy.
Ihana! Ensin isottelee, miten kuva on ja pysyy ja kas kummaa, kumminkin jouduit poistamaan sen :LOL:.
Tuskin banniakaan haluaa.Sitäkin mode saattoi ehdottaa.
Huvittaa vaan tuollainen isottelu :D.
Kumminkin totteli modeja...
 
vieras, nyt ja aina
no niin, eikö se oo sit reilua et kaikki muutkin joilla on "pelottavia" kuvia profiileissaan joutuvat ne poistamaan? modeeet!! mm. se fjongan pelle on karmiva, öö.. kelläs niitä oli... pitääki alkaa selaamaan ja ilmottaa ylläpidolle.
ei hele te ootte oikeesti aika syvältä ja lapsellisia! just tollaset poppaliinat vois painua johonki hevonkuuseen!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no niin, eikö se oo sit reilua et kaikki muutkin joilla on "pelottavia" kuvia profiileissaan joutuvat ne poistamaan? modeeet!! mm. se fjongan pelle on karmiva, öö.. kelläs niitä oli... pitääki alkaa selaamaan ja ilmottaa ylläpidolle.
ei hele te ootte oikeesti aika syvältä ja lapsellisia! just tollaset poppaliinat vois painua johonki hevonkuuseen!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t830411

Tuonne siitä laitoin.

 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
moderaattorien pyynnöstä poistin sen. mut eikö sinne vielä joku kiva kuva löydy.
Ihana! Ensin isottelee, miten kuva on ja pysyy ja kas kummaa, kumminkin jouduit poistamaan sen :LOL:.
en kai mä bannia viiti ottaa... ja se lähti vain moden pyynnöstä, ei siksi että jotain poppanaliina tms. rasitti :D
mut joo, tasavertaisuutta näihin kuvahommiin modet!!
 
Siis mitäs ihmettä teidän lapset tekevät AIKUISTEN PALSTALLA?!
Täällä kyllä mätettään *ttupeekelettä päivästä toiseen ja se on kyllä taatusti ihan jokaisen tiedossa, voi mennä itseensä jos lapset tällä palstalla pyörii.
 
Mulla se vasta pelottava onkin :eek: Pahimmasta painajaisesta!
Mutta tosiaan, mun on pakko myöntää että Fjongan pelleä pelkään :D Oon pelänny siitä asti kun sen leffan näin, joten en niin ollen myöskään vilkuile Fjongan profiiliin :whistle:
 

Yhteistyössä