Olipa veret seisauttava profiili :o

pepperooni
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kaikkien pitää laittaa profiiliinsa tuommonen poppaliinan tyylinen wanna-be-rock-star -kuva tai sitten niitä tyypillisiä keikistelykuvia, jossa kameraan/kännyyn on katottu dramaattisen kohtalokkaalla ilmeellä suu supussa. Ja hei, muistakaa yli-imelät tekstit mukaan!

Mä olenkin paras äiti; mun lapset eivät saa lukea 2+ palstaa, enkä mä koskaan ole niin dorka, että jättäisin selaimen auki niin, että he pääsisivät tänne!!
:LOL: nimenomaan!!!!!!!!
 
Pölö
Se on kyllä niin, että kun aikuinen surffailee netissä on lasten parempi olla tekemässä muuta kuin tuijottamassa vanhemman surffailua...se on vanhemman vastuulla näkeekö lapsi jotain vain ei. Kaikkia kauhukuvia maailmasta ei voi poistaa se on selvä mutta on vanhemien tehtävä suojella lapsiaan niin etteivät näe mitä linkkejä tai profiileita äiti tai isi availee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ni ja vetäkää sutia, jos mä joudun alkaa poistaan mun profiilista yhtään mitään voitte olla varmoja että palstalle alkaa ilmestyyn paljon pahempia kuvia |O |O |O
missään nimessä sä et saa poistaa sun pelleä...en mä sitä meinannu.......sitä vaan et eihän se nukke ollu yhtään niin pelottava kun toi sun pelle..... :wave:

 
No, olettepa te tästä saaneet aikaan.

Kyllä se fjongankin kuva on ihan mainitsemisen arvoinen ja on niitä muitakin. Mutta kyllä mulla kädet kylmäs kun eilen ihan tosta vaan sattumalta ajattelin kattoa mitä uus palstailija on laittanut profiiliinsa.

Joo-o... mutta kuten sanoin, niin kiitos vaan sokkihoidosta. Jokainen laittakoon kuvia mistä tykkää, en sitä sillä sanonut. Monella taas ei ole juur mitään profiilissa, että parempi tollanenkin, varmasti muistaa kuka on kyseessä ;)
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, olettepa te tästä saaneet aikaan.

Kyllä se fjongankin kuva on ihan mainitsemisen arvoinen ja on niitä muitakin. Mutta kyllä mulla kädet kylmäs kun eilen ihan tosta vaan sattumalta ajattelin kattoa mitä uus palstailija on laittanut profiiliinsa.

Joo-o... mutta kuten sanoin, niin kiitos vaan sokkihoidosta. Jokainen laittakoon kuvia mistä tykkää, en sitä sillä sanonut. Monella taas ei ole juur mitään profiilissa, että parempi tollanenkin, varmasti muistaa kuka on kyseessä ;)
Pääasia onkin, et nikki jää muistiin :D No ei ny sentäs.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, olettepa te tästä saaneet aikaan.

Kyllä se fjongankin kuva on ihan mainitsemisen arvoinen ja on niitä muitakin. Mutta kyllä mulla kädet kylmäs kun eilen ihan tosta vaan sattumalta ajattelin kattoa mitä uus palstailija on laittanut profiiliinsa.

Joo-o... mutta kuten sanoin, niin kiitos vaan sokkihoidosta. Jokainen laittakoon kuvia mistä tykkää, en sitä sillä sanonut. Monella taas ei ole juur mitään profiilissa, että parempi tollanenkin, varmasti muistaa kuka on kyseessä ;)
Pääasia onkin, et nikki jää muistiin :D No ei ny sentäs.
No sua en ainakaan ikinä unohda, se on varma... jos vaan pysyt Marduk'ina :wave:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No, olettepa te tästä saaneet aikaan.

Kyllä se fjongankin kuva on ihan mainitsemisen arvoinen ja on niitä muitakin. Mutta kyllä mulla kädet kylmäs kun eilen ihan tosta vaan sattumalta ajattelin kattoa mitä uus palstailija on laittanut profiiliinsa.

Joo-o... mutta kuten sanoin, niin kiitos vaan sokkihoidosta. Jokainen laittakoon kuvia mistä tykkää, en sitä sillä sanonut. Monella taas ei ole juur mitään profiilissa, että parempi tollanenkin, varmasti muistaa kuka on kyseessä ;)
Pääasia onkin, et nikki jää muistiin :D No ei ny sentäs.
No sua en ainakaan ikinä unohda, se on varma... jos vaan pysyt Marduk'ina :wave:
Tällä pysytään.
Säkin jäät hyvin mieleen, on meinaan ehdottomasti yksi lempihahmojani telkkarissa :D
 

Yhteistyössä