Olipa taas outo uni...

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Mentiin äidin kotia tarkistamaan ja huomattiin, et telkkariin oli kirjoitettu jotain satunnaisia kuvia.
Soitan sitten äidille, joka on lähtenyt syömään juustoa ja jostain syystä se puhelin oli joku ihme kuvapuhelin, eli näin äitin tyytyväisen naamaan samalla.
Sit sinne tulee veli vaimokkeineen ja niiden kanssakin ihmetellään telkkaria ja sit siinä kesken unen iskee tajuntaan, et enhän mä voi äidille soittaa, kun se on kuollut.

Mä kans aika usein soitan unissani mun äidille. Tai juttelen sen kanssa muuten. Ja jossain vaiheessa unta mietin, et miten se voi olla täällä, kun se on kuollut.

Musta se on ihanaa, et näkee niitä rakkaita ihmisiä edes unissaan vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä kans aika usein soitan unissani mun äidille. Tai juttelen sen kanssa muuten. Ja jossain vaiheessa unta mietin, et miten se voi olla täällä, kun se on kuollut.

Musta se on ihanaa, et näkee niitä rakkaita ihmisiä edes unissaan vielä.

Mä kans oikein toivon näkeväni unia jossa äiti on.
Tää oli eka kerta kun unessa tajuan, et äiti on kuollu.

Mä tajuan kyl joka kerta unessa, et äiti on kuollut. Yks kerta mä istuin sen kyydissä autossa ja aloin vänkäämään sen kanssa, et mä en saa istua sen kyydissä, kun se on kuollut. Kinasin, et "anna mun ajaa".

Onko siitä kauan, kun sun äiti on kuollut?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä tajuan kyl joka kerta unessa, et äiti on kuollut. Yks kerta mä istuin sen kyydissä autossa ja aloin vänkäämään sen kanssa, et mä en saa istua sen kyydissä, kun se on kuollut. Kinasin, et "anna mun ajaa".

Onko siitä kauan, kun sun äiti on kuollut?

6kk.

Yhteistyössä