herättiin pojan kaa ja mulla oli jotenki henkisesti tooosi paha olo. ei huvittanu mikään ja kaikki oli ihan plääh. mies tuli sit tontilta kotona käymään ja heti kun näin sen,niin tuli ihan yhtäkkiä kauhee kuvotus sitä kohtaan
mua ärsytti ja ällötti koko mies. tiuskin ja kiukuttelin sille koko aamun ja sit se kysy et mikä jumalavit vaivaa.. mietin ja mietin ja änkytin vaan jotai enkä todellakaa osannu vastata.
äsken sit tuli kamala fläsäri viime yön unesta, näin TOSI todentuntusta unta et olin kaveriporukalla viihteellä ja sain kuulla ystäviltäni,että mun mies on pettäny mua meidän suhteen alussa yhden mun tunteman likan kanssa.
(näin ei siis todellakaan oikeesti ole) mut jännä miten tollanen voi jäädä alitajuntaan
heti kun muistin unen,niin kaikki ärsytyn ja paha fiilis hävis ja pyysin mieheltä anteeks....
:ashamed:
outo juttu :|
äsken sit tuli kamala fläsäri viime yön unesta, näin TOSI todentuntusta unta et olin kaveriporukalla viihteellä ja sain kuulla ystäviltäni,että mun mies on pettäny mua meidän suhteen alussa yhden mun tunteman likan kanssa.
(näin ei siis todellakaan oikeesti ole) mut jännä miten tollanen voi jäädä alitajuntaan
:ashamed:
outo juttu :|