Olipa mummo!! (turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PikkasenPyöree

Vieras
Kävin äsken ulkona viemässä roskat, ja törmäsin naapurin mummoon. Kävimme tälläisen keskustelun:

mummo: iltaa
minä: ehtoota
mummo: et kai jättänyt lasta yksin sisälle?
minä: jätin kyllä, mutta on jo yöunilla
mummo: ei lasta saa yksin jättää
minä: no on tosiaan jo nukkumassa omassa pinnasängyssään
mummo: mutta silti ei saa yksin jättää. olisit vaikka aamulla tuonut roskat lapsi kainalossa.
minä: nii.........

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Kävin äsken ulkona viemässä roskat, ja törmäsin naapurin mummoon. Kävimme tälläisen keskustelun:

mummo: iltaa
minä: ehtoota
mummo: et kai jättänyt lasta yksin sisälle?
minä: jätin kyllä, mutta on jo yöunilla
mummo: ei lasta saa yksin jättää
minä: no on tosiaan jo nukkumassa omassa pinnasängyssään
mummo: mutta silti ei saa yksin jättää. olisit vaikka aamulla tuonut roskat lapsi kainalossa.
minä: nii.........

huolehtivainen mummo ;)

no mummon pointtihan taisi olla se että jos vaikka talo palaa silä välin kun oot ulkona tai
jos unohdat avaimet etkä pääse sisään tai
jos vaikka jäät siinäpihassa auton alle ni kukaan ei tiä mennä asuntoon lasta kattoon tai
ties mitä muuta!!!

t:minäkin monta kertaa eri rakennuksessa käymässä kun lapset nukkuu tai leikkii sisällä keskenään...

Asiasta ananakseen... Mie kanssa jätin lapsen pienempänä unille, ja lähdin hakemaan pyykkejä. Viikkailin niitä kasaan, lähdin kasan kanssa kuivaushuoneesta, ja oven kiinni mentyä tajusin avainten jääneen kuivaushuoneen pöydälle :( Kello oli 22 illalla... joten kaikkea voi sattua, mummi taisi olla vähän huolehtiva... :)

hmh.. joo mulle kävi kerran niin että poika oli päikkäreillä pinnasängyssä ja ajattelin ihan nopeesti vaan heittää roskat.. no tyhmänä sitten unohdin avaimet kotiin ja poika yksin kotona :ashamed: onneksi oli puhelin taskussa.. soitto huoltoyhtiöön ja selitin tilanteen niin se huoltomies 5min päästä tuli raukka juoksujalkaa ja oli kovin huolissaan, tuli vielä sisään varmistamaan että poika oli kunnossa. minusta ihanaa huolenpitoa. ei ollut mitenkään syyttävä minua kohtaan että olen ollut huolimaton, eikä edes laskuttanut käynnistä

Yhteistyössä