Lipsahti vähän tuhmailun puolelle ja löysin itseni erään työtoverin sängystä. Mutta ai kun teki namia, alapää on vieläkin hellänä.
Onkos muilla ollut jo tuhmia pikkujouluja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen vapaassa suhteessa.![]()
Mieheni on vähän iäkkäämpi joten hän ymmärtää että minä nuorena haluan vielä kokeilla enemmän ennenkuin asetun aloilleni.
Marleenalla on ehkä palstan hiekkaisin pimppi ja tiukin nuttura. Ihan näin sivuhuomiona.
Marleenalla on ehkä palstan hiekkaisin pimppi ja tiukin nuttura. Ihan näin sivuhuomiona.
Sulla on ehkä palstan löysin ja maksetuin pimppi ja väljimmät aivot. Ihan näin sivuhuomiona.
No ei kai noin nuorella kovin väljä vielä ole? Luulisin että tiukka ja nami.Mielelläni työntäisin käden pöksyyn ja toteaisin itse.