Olipa kosteat pikkujoulut ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sexy girl 88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin sitä pitää.
giphy.gif

• Tykkää
Reactions: Irski
Älä mitä, niin on täälläkin hellinä paikat! Useimmiten joka aamu..
Mutta ihan sen vakkariukon toimesta, jota oon kattellu yli 15 vuotta jo. :)

Hyvä kuitenkin jotta siekii ees joskus saat kunnolla. Eiksje? Mahdat olla ylpeä itestäs ;)

Mieheni on vähän iäkkäämpi joten hän ymmärtää että minä nuorena haluan vielä kokeilla enemmän ennenkuin asetun aloilleni.

On mun mies mua vanhempi, mutta ei hän mun sallisi harrastaa seksiä muiden kanssa. Enkä mä edes haluaisi harrastaa seksiä muiden kanssa, enkä ole halunnut nuorempanakaan silloin kun olen seurustellut. Kokeilut olen tehnyt sinkkuna. Olisi kannattanut sunkin pysyä sinkkuna jos et ole vielä valmis olemaan uskollinen. Niin teinimeininkiä tuollainen kokeileminen kun säkin olet kuitenkin jo 26-vuotias, kyllä tuossa iässä pitää jo osata asettua aloilleen jos parisuhteessa on. Huono selitys tuo kokeilunhalu kun oikeasti ei vain osaa olla uskollinen. Eikös sulla ole lapsiakin? Ihan heidän takiaan voisit koittaa kasvaa aikuiseksi.

Marleenalla on ehkä palstan hiekkaisin pimppi ja tiukin nuttura. Ihan näin sivuhuomiona.

Kyllä sä voit jakaa pilluasi aivan miten haluat ja ottaa siitä vaikka maksun, ei se mua kiinnosta. Se nyt vain on niin, että on ikäisekseen lapsellinen ja typerä kun vetoaa johonkin kokeilun haluun. Tekosyy kun ei osaa vain olla uskollinen ja on löytänyt tarpeeksi tyhmän miehen sen hyväksymään.

No niin Runkku-Rauno tuliko jo? Vinkiksi seuraavaan spruittailuun:
-kukaan naisihminen ei kutsu itseään sexy-girliksi
-hellä alapää, oikeesti?
-namiani :D :D nyt ymmärrän miksei sulle kukaan anna.....

Uuuuuuh, oli kyllä joo, meillä lipsahti neljän kimpaksi, naispuolinen pomo ja kaksi miespuolista työkaveria minun lisäkseni kokoushuoneen pöydällä...

... ja sitten heräsin^^

Yhteistyössä