P
paska päivä
Vieras
Eilen oli riitaa jostain ja mies sitten haukkui mut läskiksi ja rumaksi kun en meikkaa kuulemma tarpeeksi, ja vertaili sitten että kuinka paljon paremman näkönen eräs mun entinen luokkakaverini on. Kuulemma hänellä paremmat tissit kun eivät ole "riippuvat" kuten mulla kuulemma, ja mun tissini on kuulemma liian isotkin nyt sitten. Aina mies on kehunut ennen pitävänsä isoista tisseistä ja että tykkää mun kropasta yms... Mulla joku E-kuppi ja tällä kaverilla B niin pitäis kuulemma olla sellaset. Kaverini on myös kuulemma paljon laihempi ja muutenkin parempikroppainen, sekä meikkaa hyvin koska meikkaa enemmän (ja suoraansanottuna, EN ole kateellinen, ihan nätti tää tyttö on muuten mutta se ei todellakaan osaa meikata, vaan käyttää meikkiä niinkun joku 15v). Mulla on myöskin hirveä läskiperse miehen mukaan verrattuna tähän mun "kaveriini".
Olipa niin helkkarin kiva kuulla kaikki tuo, vieläpä kaiken lisäksi olen raskaana ja nyt kun maha on ruvennut kunnolla näkymään niin muutenkin on epävarma olo itsestäni!
Ja turha tulla kommentoimaan että miksi olen tuommosen miehen kanssa lapsen tehnyt! Ei ole tosiaankaan ennen noin käyttäytynyt.
Ai niin ja kuulemma itse olin yhtä törkeä kun sanoin etten halua antaa pusua koska hänen henkensä haisi valkosipulilta...
ööhm.
Tänään on kovasti pyydellyt anteeksi mutta ei ole kyllä mun mielialaaani vielä ainakaan saanut parannettua. Kehuskeli kuinka olen oikeesti muka hyvännäköinen ja kaunis jne eikä tarkottanut mitä sanoi. Hah.
Tuntuu siltä että tekis mieli jättää koko mies mutta monet aina puhuu ettei kannata sellaisia päätöksiä tehdä raskaana ollessaan kun muutenkin on niin herkässä tilassa ettei tiedä mitä tekee. Mutta tuo oli jo liikaa.
Olipa niin helkkarin kiva kuulla kaikki tuo, vieläpä kaiken lisäksi olen raskaana ja nyt kun maha on ruvennut kunnolla näkymään niin muutenkin on epävarma olo itsestäni!
Ja turha tulla kommentoimaan että miksi olen tuommosen miehen kanssa lapsen tehnyt! Ei ole tosiaankaan ennen noin käyttäytynyt.
Ai niin ja kuulemma itse olin yhtä törkeä kun sanoin etten halua antaa pusua koska hänen henkensä haisi valkosipulilta...
ööhm.
Tänään on kovasti pyydellyt anteeksi mutta ei ole kyllä mun mielialaaani vielä ainakaan saanut parannettua. Kehuskeli kuinka olen oikeesti muka hyvännäköinen ja kaunis jne eikä tarkottanut mitä sanoi. Hah.
Tuntuu siltä että tekis mieli jättää koko mies mutta monet aina puhuu ettei kannata sellaisia päätöksiä tehdä raskaana ollessaan kun muutenkin on niin herkässä tilassa ettei tiedä mitä tekee. Mutta tuo oli jo liikaa.