Olipa kiva kirpputorilla..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Mäkin löysin kolmelle muksulle ihan uudet talvikengät kirpparilta 4?/kpl.....melkonen säästö :D
:) En mä hennois noita hyvän merkkisiä kenkiä ostaa ikinä normaalihinnalla.. yleensäkin vaatteet ostan joko alesta tai kirpparilta. Mut lapset on siihen pienestä pitäen tottuneet ja innoissaan ovat aina kirppikselle lähdössä jos saisivat "uusia" vaatteita :) Kiva kun ovat vähään tyytyväisiä..

tytsyjen äiti
Lasten kengät on ihan ehdoton kirpparituote! Ne ei ehdi usein kulua juuri yhtään(esim.juhlakengät) kun on jo jalka kasvanut ja uusien osto edessä. Itse ostan usein kirpparilta hyväkuntoisia lasten kenkiä, ja laitan itsekin kiertoon usein melkein käyttämättömät kengät.

Munkin poika pitää kirpparia tosi hyvänä kauppana =) Jos olen jotain hänelle löytänyt, hän kysyy usein, että ostitko oikein kirpputorilta :xmas: Kierrätys kunniaan jo pienestä lähtien!

Meillä päin ei kyllä tuollaisia löytöjä tee enää koskaan :(

Joo... mun viimesimmät löydöt oli kuopukselle kevyttoppapuku eurolla, ja itselleni pitkä farkkuhame (1,50?) ja syyskengät (4?). Ja näitä kaikkia on käytetty paaaljon :D

Muoks. niin siis minä itse olen nyt käyttänyt niitä paljon. Ostettaessa olivat hyvinkin siistejä....

Yhteistyössä