V
vieras
Vieras
Kastettujen osastolla lehdessä oli nimi Tilla Illuusia. Ilmeisesti tyttö. Todella erikoinen nimi. Sukunimi oli tavallinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tilla on ihan ookoo mutta tuo toinen menee mielestäni typeryyden puolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Eiks siin mimis ja kukus oo sellainen nainen taustalla kuin Majka? Sitäkään en ole ennemmin nähnyt, nimeä siis!
Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa::flower: nätti,mutta liian erikoinen jos tavis sukunimi
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Eiks siin mimis ja kukus oo sellainen nainen taustalla kuin Majka? Sitäkään en ole ennemmin nähnyt, nimeä siis!
Tarkoittaa ainakin balkanilla monessa kielessä äitiä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:oonks mä ekka joka USKALTAA sanoo sen ääneen....aika kauhee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:oonks mä ekka joka USKALTAA sanoo sen ääneen....aika kauhee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jekku:Manja on myös kaunis, enkä ole ennen kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Manja myös erikoinen nimi, jonka olen vastikään kuullut. Siis tytön nimi.