Mä alan oleen sitä mieltä että (nimistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Että oikeasti piakkoin harvinaisempia nimiä alkaa olemaan ihan tuikitavalliset nimet.

Kun näitä harvinaisuuksia ja erikoisia nimiä alkaa olla joka toisella mukulalla. Kastettujen listaa kun tavaa, niin erilaisena sieltä alkaa pistämään se tavallinen nimi.

Ja sitten kun joku keksii jonkun tosi harvinaisen nimen, jota ei ole koko rekisterissä, niin eipäs menekään kun tovi niin sen huomaa moni muukin.
Yksi esimerkki olis, mutta en viitsi laittaa ettei tunnisteta- lapselle annettiin yhtenä nimenä 'työnimi' jota ei taatusti ollut kenelläkään. Kolmen viikon päästä sama nimi luki parilla muullakin kastettujen joukossa. Että niin erikoinen.

mä olen huomannu saman...
meidän kuopus ku kastettiin 4v sitten en ollu tällä paikkakunnalla kuullut hänen nimeään koskaan...
noh...nyt on sitten alle 4v jumalaton rinkilä tuota samaa meidä neidin nimeä..
kasteilmoituksesta bongattu... :D

sama on pistänyt silmään :) mun tytötn nimi on noora, ihan tavallinen suomalainen nimi, mutta ei vielä ole tullut yhtään saman nimistä pikkutyttöä vastaan, ei edes nyt koulussa ole kaimaa :D luokkakavereina on sitten useampi lilja,lumi ym :)

mutta mua ei haittaa yhtään, vaikka sillon kun nimeä mietittiin niin haluttiin tavallinen,nätti nimi, ei harvinaista koska itse harvinaisesta nimestä kärsin pienenä.

Yhteistyössä