olinkohan nyt turhan tyrkky...?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Riippuu työnantajan huumorintajusta, mutta et kai sinä sellaiseen tosikkopaikkaan haluaiskaan :D :D
edelliselle ainakin osu ja uppos (palkkas mut) ku vastasin työhaastattelussa kysymykseen "missä oot hyvä?" et suihinotossa :whistle: B)

ne tulee ihan luonnostaan, mä en voi noille mitään :snotty: :eek: :xmas:
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Riippuu työnantajan huumorintajusta, mutta et kai sinä sellaiseen tosikkopaikkaan haluaiskaan :D :D
edelliselle ainakin osu ja uppos (palkkas mut) ku vastasin työhaastattelussa kysymykseen "missä oot hyvä?" et suihinotossa :whistle: B)

ne tulee ihan luonnostaan, mä en voi noille mitään :snotty: :eek: :xmas:
:eek: Missä oikein olit töissä? Siis onko kyseessä joku hoitoala vai kaupanala vai mikä? Voi hyvät hyssykät sentään!
 
:LOL: :LOL:

Mä joskus sain parilta nuorelta miesasiakkailta aika katseet ku pelis tuli jätkä ja kurko ja mä menin sit sanomaan et eiks olis unelmatilanne saada tohon akka väliin? (siis sillä olisivat sit voittanu)
Muita vastaavia oli se ku pakka alko olemaan pelaajille voitollinen loppuvaihees niin mähän sit totesin et kestävyys kannattaa... Taas oli ilmeet aikamoisia :whistle:
 
kyllä naurattaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
:LOL: :LOL:

Mä joskus sain parilta nuorelta miesasiakkailta aika katseet ku pelis tuli jätkä ja kurko ja mä menin sit sanomaan et eiks olis unelmatilanne saada tohon akka väliin? (siis sillä olisivat sit voittanu)
Muita vastaavia oli se ku pakka alko olemaan pelaajille voitollinen loppuvaihees niin mähän sit totesin et kestävyys kannattaa... Taas oli ilmeet aikamoisia :whistle:
no sinähän se olet tosi rivo ja rohkea
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä naurattaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
:LOL: :LOL:

Mä joskus sain parilta nuorelta miesasiakkailta aika katseet ku pelis tuli jätkä ja kurko ja mä menin sit sanomaan et eiks olis unelmatilanne saada tohon akka väliin? (siis sillä olisivat sit voittanu)
Muita vastaavia oli se ku pakka alko olemaan pelaajille voitollinen loppuvaihees niin mähän sit totesin et kestävyys kannattaa... Taas oli ilmeet aikamoisia :whistle:
no sinähän se olet tosi rivo ja rohkea
mun mielestä toi akka-juttu oli aika hyvä :D
 

Yhteistyössä