Olinko nyt jotenkin kohtuuton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän kyllä hyvin siskoasi. Minä kokisin vastaavan tilanteen ahdistavaksi. On ollut muutama todella huono kokemus vastaavassa tilanteessa. Olen todella kiltti ja ujo ihminen ja sain kerran tavaroiden ostajan ¨vihan¨ päälle, kun tavara ei vastannut hänen toiveitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26534422:
mikset vienyt niitä suoraan sille kaverille jos kerran jaksoit roudaa niitä sinne sun siskolle?

Sulla on hiukan ongelmia luetun ymmärtämisessä. Vein ne äitini luokse, jossa siskoni oli käymässä. Äitini siis kaikesta päätellen asuu lähellä ja siskoni kauempana. Tietty olisin vienyt itse, jos tässä ei olisi sataa kilometria välissä mutta kun nyt sattumalta on ja siskoni suhaa tuota väliä huvikseen aika usein niin meni siinä samalla.

Voihan sitä tarjota vastapalveluksen, vai mitä te sitten määrittelisitte rahalliseksi korvaukseksi tästä "vaivannäöstä"? Ja toden tottako jos teidän siskonne tms. pyytäsii tällaista pikkupalvelusta, pitäisittekö itsestään selvänä, että siitä vielä maksetaan ja kuinka moni kehtaisi kysyä ."paljonko maksat?" :O

En tajunnut erikseen alkaa tarjoamaan vastapalvelusta, kun olen mielestäni tehnyt noita vastapalveluksia varmaan useammaksi vuodeksi eteenpäin. Silloin kyseisellä viikollakin, kun pyysin siskoltani tuota apua niin olin hoitanut yhden asian tavallaan hänen puolestaan. Siihen liittyi muitakin ihmisiä, mutta siskoni oli yksi heistä.

Laitoin siskolleni viestin ja kiitin avusta ja pistin vielä, että voin kyllä maksaa hänelle vähän vaivanpalkkaa jos antaa tilinumeronsa. Ja kerroin etten todellakaan tajunnut, että siinä voisi olla jotain ongelmaa, että auttaa. Ei kuitenkaan huolinut rahaa.

[QUOTE="alkup";26534496]Sulla on hiukan ongelmia luetun ymmärtämisessä. Vein ne äitini luokse, jossa siskoni oli käymässä. Äitini siis kaikesta päätellen asuu lähellä ja siskoni kauempana. Tietty olisin vienyt itse, jos tässä ei olisi sataa kilometria välissä mutta kun nyt sattumalta on ja siskoni suhaa tuota väliä huvikseen aika usein niin meni siinä samalla.[/QUOTE]

ääh..luin vaan huonosti. :D no joo..hyviin tapoihin kuuluu että kysyy ensin että käykö eikä vaan sopii ilman sen kummosempia ajatuksiakaan että se saattaisi olla toiselle ongelma.