Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
AP..
Melkein 10 vuotta yhteiseloa takana ja luulen että nuo peppujutut olisivat jo selvinneet :D Ei ole mitään muita merkkejä että joku olisi täällä käynnyt... Mutta luulisi ettei sentään käytä jonkun panonsakanssa mun välineitä :0 Sitä mieskin sanoi,että en kai mä nyt niitä käyttäisi mutta tosta näköjään voi uskoa mitä vaan!!!
 
Melkein 10 vuotta yhteiseloa takana ja luulen että nuo peppujutut olisivat jo selvinneet :D Ei ole mitään muita merkkejä että joku olisi täällä käynnyt... Mutta luulisi ettei sentään käytä jonkun panonsakanssa mun välineitä :0 Sitä mieskin sanoi,että en kai mä nyt niitä käyttäisi mutta tosta näköjään voi uskoa mitä vaan!!!
Hm... minun entinen naapurini ehti tehdä kaksi lasta vaimonsa kanssa, ennen kuin hoksasi 40-vuotiaana, että hänhän onkin nainen miehen ruumiissa... joillakuilla vain sytyttää hitaammin...
 
Melkein yhtä hyvä kuin yhen exän selitys fritsuihin: "Mä olin baarissa ja otettiin kisa yhen äijän kanssa että kumpi imee toiselle enemmän fritsuja" Yeah, right...

Ap, äijälläsi on ollut joku akka siellä. Tai sitten sillä on tosi sairas huumorintaju ja varmaan olisit siitä jo tähän mennessä perillä joten en usko.
 
AP...
Tupatarkastus tehty, ei mitään löytynyt. Ja siis dyykkasin ne meijän roskikset ielä itse tuolla ulkona yöllä taskulampunkanssa ja en löytänyt sitä käytettyä kortsua eli epäilen että mies on sen sieltä ottanut ja heivannut toiseen pussiin koska haki sieltä ne muut kortsut koska halusi todistaa puhuvansa totta ja joo melkein todistikin mutta se yksi ja oleellinen puuttuu . Tietysti yhden puuttuminen puoltaa miehen sepitystä että dildoon sen on laittanut ja voi olla etten tuolla pimeessä sitä löytänyt. Toivottavasti ei naapurit nähneet :D Kaikkea hullua mäkin teen. Ja kortsu siinä päällä on ollu, just testasin ja kokeilin niin saman tuntuinen on kuin eilen.Hajuja ei oo.
Tää on itsestääkin jo aika koommista :D
 
En uskois
Jos sitä dildoa on naiseen käytetty niin se lima yleensä kuivuu sellaseks vaaleeks kuivaks kerrokseks siihen pinnalle (on jäänyt itsellä joskus pesemättä). Paitsi jos sitä dildoa on käytetty aivan hetki ennen tuloasi.

Tosiaan taitaa olla miehes "niitä miehiä" ja leikkii sun leluilla aina väliin eikä voi myöntää asiaa. ..

Tee testi ja sano että löysin vessasta jonkun toisen dödön/pesuaineen. Katso miten mies reagoi
 
IhaNainen
haha, mä en kyllä usko sun miehen selitykseen, jostain syytä hän valehtelee, mutta sitä en osaa veikata onko hällä ollut toinen nainen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
AP...
Joo kyllä mäkin sain hyvät naurut hetken kun asiaa pohdin ja sulattelin :D. Kiukku ja itku tuli heti kun näin sen dildon ja mietin että mitä helkkaria täällä tapahtuu! Jotenkin tuntuu että aivan sama mitä on touhunnut kun kaikki kuullostaa yhtä typerälle. En tiedä miten saisin siitä totuuden.
 
-minä-
oli sitten niin tai näin, niin se kyseinen kortsu on luultavasti vedetty vessasta alas.
sun täytyy varmaan kokeilla jotain ympäripyöreätä hakuammuntaa jolla saat ukkos tunnustamaan tekonsa; oli se sitten mitä tahansa. näin minäkin tein ja osu ja uppos ja alkoi stten vasta tunnustamaan tekojansa.
 
lisko vielä
Mulla ei nyt mee jakeluun ,että mikä kosto se SULLE on, että hän järjestää itsensä näyttämään siltä kuin sun dildoa ja kortsuja olis käytetty kun et oo kotona? ja nyt HÄN ihan paniikissa keksii kaikenlaisia tyhmiä juttuja, jotka vielä vaihtelevat, selvitäkseen siitä itse tekemästään "JEKUSTA"???????????????????????????? No tyylinsä jokaisella pariskunnalla...
 
"rouva"
Pyydä jotain kaveriasi lähettämään tuntemattomasta numerosta tekstari miehes kännykkään "kiitos, oli hyvä pano. Milloin uusiksi?". Ja kun kuulet että miehelle tulee tekstari, vaadit nähdä sen. Tai jos ei näytä ja miehes väittää, että on jotain muuta, niin varma juttu on, pano ollu kämpillä.
 
[QUOTE="rouva";22912776]Pyydä jotain kaveriasi lähettämään tuntemattomasta numerosta tekstari miehes kännykkään "kiitos, oli hyvä pano. Milloin uusiksi?". Ja kun kuulet että miehelle tulee tekstari, vaadit nähdä sen. Tai jos ei näytä ja miehes väittää, että on jotain muuta, niin varma juttu on, pano ollu kämpillä.[/QUOTE]

Hyvä idea!
 
AP...
lisko vielä, sitä mäkin vähän pohdin. Ainut mikä tulee mieleen oli se olisi halunnut satuttaa mua ja että musta olisi tuntunut pahalta. Mutta joo en tosiaan tiedä. Toi tekstari juttu oli hyvä idea.
 
"nanna"
Itse sain exäni tunnustamaan pettäneensä kun eräänä päivänä tuli kotiin, sanoin, että juttu on nyt niin, että minä TIEDÄN että sinulla on ollut joku toinen. Mies tähän, että mistä olet sellaista kuullut, ja minä sanoin, että sillä ei ole väliä, mutta jos en nyt saa kuulla totuutta sinulta, niin tämä juttu oli tässä ja en suostu puhumaan sanaakaan kanssasi. Annoin tavallaan uskotella, että jos hän puhuu totta, niin vain sillä on väliä ja sen jälkeen asioista voidaan sopia vielä jotenkin päin. No ei voitu, halusin vain kuulla totuuden, koska oikeasti en siis tiennyt mitään, vain vaistoni kertoi, että jotain on pielessä. En tiedä, tehoaako tämä vain tyhmiin miehiin mut kantsii kokeilla. :D
 
nyt sua
Dildoa käytetty tahalleen, että huomaat toisen naisen. Myöskin kumin kuoret roskissa voi olla naisen tekosia. Tai sitten sun mies ei arvosta sua millään tavalla, ettei ees osaa peittää jälkiään. Myönnän olleenki nuorempana varatun kanssa, ja "lasti" livahti lakanoille, niin opastin miestä, että pesee lakanan koneessa ja laittaa SAMAN lakanan takaisin sönkyyn ettei vaimo saa tietää.
 

Yhteistyössä