Olin yön pois kotoa. Kortsut kateessa, seksilelut "käytettyinä"!!!

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä, onko totta?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Villi arvaus: Se on itse käyttäny sitä itseensä ja se kortsu on irronnu sen perseeseen ja on siellä vieläkin;) Ainoo selitys mikä vois kumota tuon ettei ole ollut vierasta naista siellä. Jos asia hämää niin ala sitten epäileväksi ja "sovi" taas yömeno jonnekin, mutta älä mene vaan jää kyttäämään jonkun matkan päähän tuleeko teille joku naikkonen.
 
Ei hitto
[QUOTE="vieras";22913257]Villi arvaus: Se on itse käyttäny sitä itseensä ja se kortsu on irronnu sen perseeseen ja on siellä vieläkin;) Ainoo selitys mikä vois kumota tuon ettei ole ollut vierasta naista siellä. Jos asia hämää niin ala sitten epäileväksi ja "sovi" taas yömeno jonnekin, mutta älä mene vaan jää kyttäämään jonkun matkan päähän tuleeko teille joku naikkonen.[/QUOTE]

yyh.. kortsu perseessä :D varmaan kivaa.
 
AP...
Mies mököttää ja suuttui kun asiasta kyselin äsken. En viitsi kamalasti kysellä, teiltä täältä ideoita ensin kyselen jotta voin sitten sanoa että kuule,rakas 100 ihmistä on munkanssa samaa mieltä asiasta :D No ei, vaan haluan että kaikki muut vaihtoehdot ovat poissuljettuja ettei pääse puhumaan mun päätä sekaisin noilla tarinoillaan. Itse en asiasta eilen liiemmin keskustelun jälkeen enää halunnut puhua, oli niin paska fiilis ja mies kyllä silloin sanoi että jutellaan vaan mutta nyt sitten ei jaksa jauhaa kun itse olen asian naurettavuuden tajunnut ja asiaa kerennyt pohtia. Eilen tosiaan oli aika sekalainen olo kun sepitti kaikkea huuhteluaineista lasten ruokailuun :D
 
"piipaa"
Eikö tää nyt ole yksinkertaisimmillaan mennyt niin, että mihelles on iskenyt halu koklata sun dildoa, vetänyt siihen kortsun päälle. Kortsu on tullut paskaseksi ja heittänyt sen sitten pois.

Kun aloit udella, luuli että huomasit yhden kortsun puuttuvan ja keksi hätäpäissään idiootin tarinan huuhteluaineesta plus siitä jekusta.

On niin nolona tempauksestaan, ettei halua tunnusta vaan keksii lisää epämääräisiä tarinoita joilla ei päätä eikä häntää.
 
"hELLurei"
Niinpä, miksi sen ois pitänyt heittää ne kaikki kumit pois ja keksiä toi huuhteluainejuttu siihen, jos kerran kyseessä oli jekku ja sitä kumia on vaan siinä dildossa käytetty. Sehän olisi selvinnyt jekkua selittäessä miksi se yksi kumi puuttuu, ei niitä ois kaikkia tarvinnut heivata. Mä luulen että mies oli jälkiä peitellessään eka ajatellut niitä kumeja, että se on niin ilmiselvä juttu että siihen pitää ainakin keksiä joku selitys. Tuntuu myös että hän unohti ihan kokonaan koko dildon kun ei siitä aluksi mitään selitellyt. Jos kyseessä oikeesti ois ollu jekku jonka pääroolissa on sun dildos, niin tuskin sun miehes ois kumeja eka maininnut sun kysyessä, nehän oli vaan sivuroolissa tossa sun miehen tarinassa.

PEESI.
 
etsivä
Mä nään tässä nyt kaks vaihtoehtoo: joko se mies on käyttänyt sitä dildoa itse ja vetänyt paskasen kumin vessanpytystä alas tai sit siellä oikeesti on käyny joku toinen nainen. En usko, että mistään pilasta on kyse, koska miehen selitykset ovat niin epämääräisiä. Jos oisikin pila, ois kyllä todella erikoinen, ei ihan heti itelleni tulis mieleen tollasta tehä :D

Jos siellä ois toinen nainen käyny, en kyllä tajua miks ne sen dildon on mukaan ottanu ja miks käyttää kumia vain siinä? Aika härski muija joka tapauksessa, kun toisen sänkyyn tulee toisen miehen kanssa duunailemaan ja vielä toisen dildoa käytetään, eikö se menis jo ilman kumia sitten. Eikö tuntus loogiselta käyttää kumia sekä dildossa että pannessa tai ei ollenkaan.
 
-minä-
AP, ei millään pahalla mutta alkaa vaikuttamaan siltä että sä alat jo puollustella miestäs ja haluat uskotella itsellesi ettei mitään toista naista ole ollutkaan.. ikävää että uskot noita selityksiä mutta totta... mitä sitten että se mies suuttuu? kai sulla on oikeus vaatia "järkevää" selitystä, hänhän jo "narahti" siinä huuhteluaine -jutussa!?!
 
Ihme juttu..
Alkuperäinen kirjoittaja etsivä;22913315:
Mä nään tässä nyt kaks vaihtoehtoo: joko se mies on käyttänyt sitä dildoa itse ja vetänyt paskasen kumin vessanpytystä alas tai sit siellä oikeesti on käyny joku toinen nainen. En usko, että mistään pilasta on kyse, koska miehen selitykset ovat niin epämääräisiä. Jos oisikin pila, ois kyllä todella erikoinen, ei ihan heti itelleni tulis mieleen tollasta tehä :D

Jos siellä ois toinen nainen käyny, en kyllä tajua miks ne sen dildon on mukaan ottanu ja miks käyttää kumia vain siinä? Aika härski muija joka tapauksessa, kun toisen sänkyyn tulee toisen miehen kanssa duunailemaan ja vielä toisen dildoa käytetään, eikö se menis jo ilman kumia sitten. Eikö tuntus loogiselta käyttää kumia sekä dildossa että pannessa tai ei ollenkaan.
No hei, jos sillä naisella on ollut yksi kumi mukanaan, ja ovat tarvinneet myös dildon päälle kumia, varsinkin jos sitä on naisen kakkoseen työnnelty.
 
nii
1) Ei miehen tarvi puhelinta räplätä, eihän sillä välttämättä olis edes jonkun panonsa puhelinnumeroa, sehän on voinut olla a) tuntematon baarista b) netistä bongattu tuntematon c) maksullinen nainen

2) Kortsu on ollut dildon päällä ja dildo on ollut a) vieraan naisen sisällä b) vieraan miehen sisällä c) miehesi sisällä.
 
AP..
Siis itse en voi enää muuta kun nauraa :D :D Mistä mä oon tollassen älykääpiön löytäny!! Pitäskö käydä vielä dyykkaamassa se roskapussi jospa mein roskapöttöä ei ois vielä tyhjennetty? Ja tosiaan tuoda se sisälle asti ja tsekata vielä. :D Ja joo jonkinlainen testi miehelle olisi paikallaan. Taidampa lähteä ensi vkl reissuun tuohon naapuriin kattelemaan käykö meillä vieraita ;) Ja mies ei tykkää kortsusta yhtään mutta ehkäpä ois voini olla jopa "järkevä" ja käyttäny jos joku hutsukkaliisa ois täällä käyny.
 
en lukenut ku ekasivun...
... mutta siis jos se ois sun kiusaks liukastanut sen dildon jotenki, niin minkä ihmeen takia se ois tajunnut ees kattoa, puuttuuko patterit, ja laittanut ne paikalleen? Tuskin sen ois sitä tarvinnut päälle laittaa, jos ois vaan feikannut :p
 
"vieras"
no siis mä en ymmärrä miksi tässä edes ehdotellaan mitään muita vaihtoehtoja kun toinen nainen on aivan ilmiselvä vastaus. mies valehdellut ennenkin ja ei ole kiinnostunut peppujutuista itsensä kanssa jne.

TOINEN NAINEN siellä on ollut. ihan satavarmasti.
 
AP...
Mies sanoi että aivan sama mitä mä sanon et usko kuitenkaan!!! Aaaarrhh. Mä lähen kyllä kattomaan löytyykö se roskis vielä tuolta :D Hullu mä oon :D Ja pakkohan mun teitä on uskoa, hetken tosiaan halusin uskoa tohon miehen hyvään mielikuvitukseen.
 
AP...
Kysykää mitä mieltä miehenne ovat ( siis sellaiset miehet jotka on vähän hömöjä ja voisivat keksiäkkin jotain noin TYPERÄÄ) Vai onko niitä muilla kun mulla? :D
Ja ei, en usko. Liikaa aukkoja ja outoa päälle sepittelyä. Toki haluasin kyllä kovasti uskoa, kun niin hyvän tarinankin keksi.
 
Tottakai sä haluaisit uskoa, se on ihan luonnollista!

Mun mies sanoi, että ekaks tulee mieleen, että on omaan hanuriinsa tunkenut, ja laittanut kortsun siks, ettei p haise :). Sanoi, että miks tarvis sitä dildoa jos olis tuonut jonkun naisen pantavaks.

Mä oon ite sitä mieltä, että takuulla valehtelee. Mutta se, että onko siellä ollut nainen vai onko tehnyt muuta hämärää, on sitten mysteeri. Se, että oot ollut yön pois, on tuonut sille mahdollisuuden johonkin, mitä salaa.
 
Tyrsk
Ap vaikuttaa just niin vainoharhaselta ja mustikselta. Että en yhtään ihmettelisi jos mies haluais antaa opetuksen.

En minä laske kortsuja saatikka vahtaa dildoa. Tsiisus mikä mimmi. Karkasko viimenenkin järjen hiven? Ja koko ketju nyökyttelee. Hirveitä haahkoja kaikki tyynni!
 

Yhteistyössä