D
damn
Vieras
Mies on töissä. Meillä on tuo nettitikku,missä on simkortti ja voi siis laittaa tekstareita. Ajattelin sitten laittaa kiusallaan miehelleni viestiä,että olisin joku sen exä. Noh,nyt sit vähän aikaa laitoin sille että ois kiva nähä ,kun tuun jouluna tänne jne.. niin mies vastas siihen viestiin että oishan se jees pitkästä aikaa nähä. Ja sit kysy vielä että seurusteletko ym? Pitäskö jatkaa ja katsoa kuinka pitkälle mun mies ois valmis menemään vale exän kans? vai jättää nyt vastaamatta viestiin. samalla muuten näpyttelin omalla kännyllä ukolle viestiä,niin ei oo vastannu siihen. vähän huvittavaa. mutta ukko niin väittää ettei ikinä pettäs mua jne... sit kun laitoin muka exänä viestiä sille että mites sen naisrintamalla niin vastaus tuli että onhan sillä joku säätö. Ja meillä on vielä 2 lasta:O ja ollaan naimisissa. tiedän että oon lapsellinen,mutta oli pakko tehä noin. en tiiä pysyykö pokka kun mies tulee kotiin vai pitäskö olla vaan niinku en tietäis mitään ja oottaa sanooko mies mitään että oisko jooku sille viestiä laittanut. mitä te tekisitte?