Olin vähän lapsellinen,mutta pakko oli kokeilla:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja damn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

damn

Vieras
Mies on töissä. Meillä on tuo nettitikku,missä on simkortti ja voi siis laittaa tekstareita. Ajattelin sitten laittaa kiusallaan miehelleni viestiä,että olisin joku sen exä. Noh,nyt sit vähän aikaa laitoin sille että ois kiva nähä ,kun tuun jouluna tänne jne.. niin mies vastas siihen viestiin että oishan se jees pitkästä aikaa nähä. Ja sit kysy vielä että seurusteletko ym? Pitäskö jatkaa ja katsoa kuinka pitkälle mun mies ois valmis menemään vale exän kans? vai jättää nyt vastaamatta viestiin. samalla muuten näpyttelin omalla kännyllä ukolle viestiä,niin ei oo vastannu siihen. vähän huvittavaa. mutta ukko niin väittää ettei ikinä pettäs mua jne... sit kun laitoin muka exänä viestiä sille että mites sen naisrintamalla niin vastaus tuli että onhan sillä joku säätö. Ja meillä on vielä 2 lasta:O ja ollaan naimisissa. tiedän että oon lapsellinen,mutta oli pakko tehä noin. en tiiä pysyykö pokka kun mies tulee kotiin vai pitäskö olla vaan niinku en tietäis mitään ja oottaa sanooko mies mitään että oisko jooku sille viestiä laittanut. mitä te tekisitte?

Mun mielestä leikit melko vaarallisilla vesillä, jopa kerjäät ikävyyksiä. Et selvästi luota mieheesi kun alunperin aloitit viestittelyn. Tee itse miten parhaaksi näet kun kerran leikin aloitit.

no mulla just on tylsää:D mietin vaan kun mies yhtäkkiä alkanut ite hokemaan,mä en koskaan petä sua jne...kaverin kans sit mietittiin että teen näni:D naurettavaa ja lapsellista. pitäskö vaan olla ku tulee ihan just kotia. ei mulla varmaan pokka kestä:D eikait se haittaa vaikka se exää näkis mut vähän törkeetä silti,en mä ainakaan mun exiä menis tapaileen...

Sovi jollekin päivää treffit miehes kanssa, esität siis olevasi tää ex. Ja ei muuta kuin venaamaan saapuuko ukkos paikalle ;) Siinä voi ukko olla ällikällä lyöty kun oma muija siellä istua töröttääkin. Ja muista esitellä ittes hänelle virallisesti: "Joku säätö tässä terve!" :D

Tai sitten tosiaankin miehes otti selvää kuka liittymän omistaa ja vedättää sua samalla mitalla :D

Entäs jos miehes onkin ottanut selvää, kuka liittymän omistaa ja pitää sua ihan tyhmänä kun tietää, että se oot sinä joka viestittelet :D :D :D :D :D

ei tiiä,ku prepaid:D heh... joo pitäs visiin lopettaa..en kuitenkaan oo vastannut enään sille mitään. mut se laittto mulle äsken viestiä että lähdin kulta ajeleen kotia:) pitäskö jatkaa huijaamista ja sanoa että lähetti mulle vahingossa jonkun niistä viesteistä:D ai kauheeta....:D:D:Dnaurattaa...

[QUOTE="tjaa";25173552]onks tää provo? eikö mies muka tiedä tota numeroa mistä laitat? ootko ny joku tietty exä, vai ihan randomilla jonku akan nimen heitit?[/QUOTE]

heitin yhden sen exän nimen jonka tiedän että asuu muualla,sen vanhemmat ja sukulaiset asuu täällä. mieheen meni ihan täydestä... saapa nähä,kohta tulee kotia... :D

[QUOTE="heh";25173556]Tai sitten tosiaankin miehes otti selvää kuka liittymän omistaa ja vedättää sua samalla mitalla :D[/QUOTE]

Tää nyt ei oo niin aihetta, mutta mulla on nettitikku, eikä sitä löydy tiedustelun kautta enkä erikseen muista pyytäneeni sitä salaiseksi, vaan luulisin että se on tehty oletuksena. Sama juttu mun tädillä, ei sillekään löydy kuin yksi numero. Hyvä näin, koska jos esim se minunkin nettitikun numero löytyisi mun nimellä, niin olisi ikävää jos joku oikeasti tavoittelisi mua sen kautta.

Ei ole normaalia touhua sinun puoleltasi. Jos olisin sun mies/ kaveri, alkaisin vähän pelkäämään sua.
Ihan turhaa sanoa, että teit noin, koska sulla oli tylsää. Se ei ole mikään puollustus.

Minusta tuo miehen vastaus ei ole tässä jutussa pääsia. Ikävää tietenkin, että vastasi noin.

Tää nyt ei oo niin aihetta, mutta mulla on nettitikku, eikä sitä löydy tiedustelun kautta enkä erikseen muista pyytäneeni sitä salaiseksi, vaan luulisin että se on tehty oletuksena. Sama juttu mun tädillä, ei sillekään löydy kuin yksi numero. Hyvä näin, koska jos esim se minunkin nettitikun numero löytyisi mun nimellä, niin olisi ikävää jos joku oikeasti tavoittelisi mua sen kautta.

Juu ei löydy tiedustelusta mutta puhelinlaskussa näkyy. Siinä omassa jonka maksaa joka kuukausi, siinähän laskutetaan mobiililaajakaistaliittymää ihan sillä numerolla... ;) En mä omaani ulkoa muistaisi mutta nähdessä tunnistan kyllä.

Yhteistyössä