Mistähän löytäis käyttöohjeen miehille tai yhdelle tietylle miehelle *pohtii*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie jokunen aika sitten täälä purkasin tilannetta kun olin ystäväni kanssa sopinut menoa kahdesti, ekalla kerralla hää peru menon ja kun sovittiin toinen kerta niin sitten ei kuulunukaan yhtään mitään... Tuosta sovitusta päivästä meni sitten sellanen puolisentoista viikkoa kun laitoin hälle viestiä että saa luvan ottaa yhteyttä jotain kautta kun olen jo huolissani... Muutama tunti kulu ja tuli viesti: Hmm... Noo... Kunnossa ollaan. Heh heh. Ei mitään mullistavaa ainakaan ole sattunu ? Ootko töissä ! Öhöm.
Tuo on just niin tyypillinen viestitystapa sille ja mie olin aivan |O|O|O
Mie sit vastasin näin: Mua ei kyl suoraansanottuna naurata yhtään... Oon maalaillu vaikka mitä piruja seinille kun et oo vastannu viesteihin :( Muistatko et meillä oli suunniteltuja menoja?!? Jotenkin typerästi kuvittelin et olisit ees viestiä laittanu jos et pääse tai ei kiinnosta tai jotain muuta vastaavaa... Mut eihän tää ollu ees eka kerta näin...
Ja vastausta viestiin ei ole tullu, puoltoista viikkoa tuosta aikaa :|
Kai mie taas maltan muutaman kuukauden olla laittamatta viestiä ja sit taas sorrun (:ashamed:), jos ei siitä siis kuulu mitään... Huokaus : /

Tää nyt oli ihan turhis, oli vaan pakko purkaa johonkin...

Tehän ette tietenkään pysty tämän miehen aivoituksia tietämään tai arvaamaan, mutta... Loukkasinko mie sen ylpeyttä tuolla viestillä?!? Kun siis jos mie oisin saanu tuollasen viestin niin kyllä mie oisin anteeks pyytäny... Tosin mie nyt en vois olla ilmottamatta jos jokin sovittu juttu ei miulle käykään... : /

Samaa olen miettinyt itsekin. Minulla on elämässäni yksi oikein rakas ja tärkeä mies. Asuu sen verran kaukana ettemme voi nähdä usein, niinpä yhteydenpito on mesen ja puhelimen kautta. Välillä kohtelee minua kuin prinsessaa, hellittelee ja on ihana. Sitten voi mennä parikin viikkoa ettei kuulu mitään... Ei tätä jaksa.

[QUOTE="Minna";21980852]kaikkein paras olisi, kun malttaisit jättää koko ihmisen sikseen.[/QUOTE]

Siihen en kyllä pysty, kuitenkin kun meidän yhteys toimii niin hänen kanssaan on mukava olla...