Mie jokunen aika sitten täälä purkasin tilannetta kun olin ystäväni kanssa sopinut menoa kahdesti, ekalla kerralla hää peru menon ja kun sovittiin toinen kerta niin sitten ei kuulunukaan yhtään mitään... Tuosta sovitusta päivästä meni sitten sellanen puolisentoista viikkoa kun laitoin hälle viestiä että saa luvan ottaa yhteyttä jotain kautta kun olen jo huolissani... Muutama tunti kulu ja tuli viesti: Hmm... Noo... Kunnossa ollaan. Heh heh. Ei mitään mullistavaa ainakaan ole sattunu ? Ootko töissä ! Öhöm.
Tuo on just niin tyypillinen viestitystapa sille ja mie olin aivan |O|O|O
Mie sit vastasin näin: Mua ei kyl suoraansanottuna naurata yhtään... Oon maalaillu vaikka mitä piruja seinille kun et oo vastannu viesteihin
Muistatko et meillä oli suunniteltuja menoja?!? Jotenkin typerästi kuvittelin et olisit ees viestiä laittanu jos et pääse tai ei kiinnosta tai jotain muuta vastaavaa... Mut eihän tää ollu ees eka kerta näin...
Ja vastausta viestiin ei ole tullu, puoltoista viikkoa tuosta aikaa :|
Kai mie taas maltan muutaman kuukauden olla laittamatta viestiä ja sit taas sorrun
ashamed
, jos ei siitä siis kuulu mitään... Huokaus : /
Tää nyt oli ihan turhis, oli vaan pakko purkaa johonkin...
Tuo on just niin tyypillinen viestitystapa sille ja mie olin aivan |O|O|O
Mie sit vastasin näin: Mua ei kyl suoraansanottuna naurata yhtään... Oon maalaillu vaikka mitä piruja seinille kun et oo vastannu viesteihin
Ja vastausta viestiin ei ole tullu, puoltoista viikkoa tuosta aikaa :|
Kai mie taas maltan muutaman kuukauden olla laittamatta viestiä ja sit taas sorrun
Tää nyt oli ihan turhis, oli vaan pakko purkaa johonkin...