olin sitten toisen miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Meinaan eilen kapakassa. Tytön kummi ja avokkinsa tulivat meille eilen yökylään ja siinä sitten otettiin saunan jälkeen siidereitä niin tämä avokki kyseli että onkos täällä hyviä mestapaikkoja, mä sanoin että voidaanhan käydä katsastamassa ja kysyin tytön kummilta että tykkäisikö huonoa jos mentäisiin ja jos hän olisi tytön kanssa .Lupa saatiin ja olihan siellä ihan kivaa, tutut oli vaan ihan ihmeestä päästä pyörällään kun tulin ihan vieraan miehen kanssa kapakkaan. No, tämä avokki tuli jo aiemmin tänne meille ja mä sitten kävelin ite kotia joskus puolen yön jälkeen. Eli ei sen kummempaa kun itse lauloin karaokea ja juttelin tuttujen kanssa ja tää avokki sitten yritti kauheesti iskeä naisia vaikka oma kultansa oli meillä mutta siihenkin tuli sitten loppu kun hän lähti kapakasta ennemmin kuin minä. Tajusittekohan mistä oli kyse? Mitä olisitte ajatelleet musta sillä hetkellä kun olisitte nähneet mut kyseisen miehen seurassa jos olisitte olleet mun tuttuja? Kuinka herkästi olisitte keksineet juorun juurta?

Olla vähän pöhkö. Ihmisillä on tapana olla ravintolassa myös muiden seurassa kuin oman miehen. Ja aika heikko itsetunto sulla on jos jokaiselle selvittämässä että "ei tää on mun mies vaan.."

Ööööh....

*sanaton*

Reilua kysyä noin "tykkäisikö huonoa" ja lähteä toisen ukon kanssa reissuun...

Ei se mitään, mä nyt olen muutenkin vanha ja vanhanaikainen, mutta jos mulle tulee vieras, en tosiaan jätä sitä yksin meille ja hilpaise baariin.

joo mutta tää on niin pieni paikkakunta että täällä ihmiset keksii juoruja ihan mistä aiheesta vaan kun saavat itelleen tyydytyksen siitä, niin hyvä oikaista heti mistä on kyse.

joo mutta tää on niin pieni paikkakunta että täällä ihmiset keksii juoruja ihan mistä aiheesta vaan kun saavat itelleen tyydytyksen siitä, niin hyvä oikaista heti mistä on kyse.
ja tämän jutun saa sitten poikkasta tähän ettei tule tappeluja. eli ei kiitos enempää kommentteja.

Jos kerran kummi ei ollut pahoillaan siitä, niin ei siinä mitään outoa minusta ole.

Muistan kerran kun olimme kavereilla kemuissa, ja kaveripariskunta ei pystynytkään juhlimaan, kun saivat mahataudin - se tuli jotenkin hirveän äkkiä. No, siellä oli myös kaveripariskunnan sukulainen kylässä, ja me vieraat sitten istuimme ja turisimme aamuun asti keskenämme, kun isäntäväki nukkui. Siitä on kyllä riittänyt riemua pitkäksi aikaa. :)

Kyllähän toi katseita herättää tutuissa jos aivan tuntemattomassa miesseurassa on liikenteessä eikä omasta miehestä tietoa lähimaillakaan. Varmaan jonkinlaista jutun juurta ovat kehitelleet mielessään, mutta tiedä sitten pääseekö ihan paikkakunnan viikon puheenaiheeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
ja tämän jutun saa sitten poikkasta tähän ettei tule tappeluja. eli ei kiitos enempää kommentteja.

Ethän sinä voi elää niin, ettei muut saa juoruja, jokainen vastaa omista teostaan ja sanoistaan. elä niinkuin haluat ja anna muidenkin elää. turha vedota pieneen paikkakuntaan

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ööööh....

*sanaton*

Reilua kysyä noin "tykkäisikö huonoa" ja lähteä toisen ukon kanssa reissuun...

Ei se mitään, mä nyt olen muutenkin vanha ja vanhanaikainen, mutta jos mulle tulee vieras, en tosiaan jätä sitä yksin meille ja hilpaise baariin.

Pakko yhtyä kyl!!

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Meinaan eilen kapakassa. Tytön kummi ja avokkinsa tulivat meille eilen yökylään ja siinä sitten otettiin saunan jälkeen siidereitä niin tämä avokki kyseli että onkos täällä hyviä mestapaikkoja, mä sanoin että voidaanhan käydä katsastamassa ja kysyin tytön kummilta että tykkäisikö huonoa jos mentäisiin ja jos hän olisi tytön kanssa .Lupa saatiin ja olihan siellä ihan kivaa, tutut oli vaan ihan ihmeestä päästä pyörällään kun tulin ihan vieraan miehen kanssa kapakkaan. No, tämä avokki tuli jo aiemmin tänne meille ja mä sitten kävelin ite kotia joskus puolen yön jälkeen. Eli ei sen kummempaa kun itse lauloin karaokea ja juttelin tuttujen kanssa ja tää avokki sitten yritti kauheesti iskeä naisia vaikka oma kultansa oli meillä mutta siihenkin tuli sitten loppu kun hän lähti kapakasta ennemmin kuin minä. Tajusittekohan mistä oli kyse? Mitä olisitte ajatelleet musta sillä hetkellä kun olisitte nähneet mut kyseisen miehen seurassa jos olisitte olleet mun tuttuja? Kuinka herkästi olisitte keksineet juorun juurta?

Näin pienellä paikkakunnalla tosi helposti.
Meillä oli vimeisimmän kesän aikana semmonen tilanne, että mies oli perjantaina baarissa, ja se oli siellä tanssinu ihan nätin ambulanssikuskin kanssa pari hidasta. (tämä meillä sallittua, kunhan se siihen tanssiin jää). Isäntä tuli kiltisti kotiin nukkuu.
Lauantaina olin minä menossa kavereideni kanssa, samaisessa baarissa. Ja minä puolestaan tanssin yhden ei-paikallisen-polttariporukan-jäsenen kanssa koko illan ensin nopeita ja muutaman hitaan päälle. Ja minä tulin kiltisti kotiin nukkuu.
Seuraavana maanantaina multa kysyi puolituttu KAUPAN MYYJÄ että tekö olette eronnu????? Mä siinä hoomoilasena, että ei olla eikä kyllä aiotakaan. No, ihan sama meille, mitä meistä puhuttiin, mutta pääpointti tässä on se ETTÄ KUN ITSE TIEDÄT, MITÄ ON TAPAHTUNU JA MITÄ EI OLE TAPAHTUNU NIIN SE RIITTÄÄ. Ainakin minulle ja mun miehelle.

Yhteistyössä