T
tossuliini
Vieras
Meinaan eilen kapakassa. Tytön kummi ja avokkinsa tulivat meille eilen yökylään ja siinä sitten otettiin saunan jälkeen siidereitä niin tämä avokki kyseli että onkos täällä hyviä mestapaikkoja, mä sanoin että voidaanhan käydä katsastamassa ja kysyin tytön kummilta että tykkäisikö huonoa jos mentäisiin ja jos hän olisi tytön kanssa .Lupa saatiin ja olihan siellä ihan kivaa, tutut oli vaan ihan ihmeestä päästä pyörällään kun tulin ihan vieraan miehen kanssa kapakkaan. No, tämä avokki tuli jo aiemmin tänne meille ja mä sitten kävelin ite kotia joskus puolen yön jälkeen. Eli ei sen kummempaa kun itse lauloin karaokea ja juttelin tuttujen kanssa ja tää avokki sitten yritti kauheesti iskeä naisia vaikka oma kultansa oli meillä mutta siihenkin tuli sitten loppu kun hän lähti kapakasta ennemmin kuin minä. Tajusittekohan mistä oli kyse? Mitä olisitte ajatelleet musta sillä hetkellä kun olisitte nähneet mut kyseisen miehen seurassa jos olisitte olleet mun tuttuja? Kuinka herkästi olisitte keksineet juorun juurta?