Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Minna";26622088]Niin saattaisi siveydensipulit yllättyä miestensä reaktioista jos vähän olisi extraa makkarissa. :D[/QUOTE]

Mitäs jos mies yllättäis teidät vaikkapa lääkäriasussaan, jossa ei ole mitään alla? Iiiiiiik =)

[QUOTE="fakta";26622083]jos joku ei jaksa heidän lässytystä. Mutta Milannan haukkumiseen puututaan todella laiskasti, jos ollenkaan! Puolueelliset modet joutaa vaihtoon![/QUOTE]

Kyllä modet on useasti tota eukkoa varoittaneet kun täällä provoaa. Mutta eipä siihen bannitkaan auta, samalla tavalla tekee aloituksiaan vaikka olisi puolvuottakin poissa täältä.

[QUOTE="hih";26622101]Mitäs jos mies yllättäis teidät vaikkapa lääkäriasussaan, jossa ei ole mitään alla? Iiiiiiik =)[/QUOTE]

Kyllähän mut joku lääkärisetä saisi "tutkia". :whistle:

[QUOTE="Minna";26622100]Koita lukea mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun ja näytä mulle kohta missä haukuin ap:ta. En mä ainakaan ole häntä rumaksi haukkunut.[/QUOTE]

Ainahan sä olet Milannaa ja Akaattia haukkumassa ties mistä. Se ei anna kovinkaan tasapainoista kuvaa sinusta. Usko jo.

[QUOTE="vieras";26622123]Ainahan sä olet Milannaa ja Akaattia haukkumassa ties mistä. Se ei anna kovinkaan tasapainoista kuvaa sinusta. Usko jo.[/QUOTE]

Aivan varmasti. :D Miten joku voi tosissaan luulla, että olen jokaisessa noiden kahden ketjussa. Ap tekee aloituksia välillä sitä tahtia, että eihän niitä edes ehtisi kaikkia lukemaan.

Etkä sitten selvästikään ymmärtänyt mitä kirjoitin ekassa viestissä tähän ketjuun.

[QUOTE="vieras";26622049]Olet yllättynyt, että jatkuvasti haukkuja saava ihminen sanoo vähän takaisinkin?[/QUOTE]

Olen jo aiemminkin kiinnittänyt huomiota siihen, että haukkuessaan osansa saavat kaikki, myös he jotka eivät ole syyllistyneet hänen haukkumiseensa.
En muutenkan ymmärrä yleensä hlöitä, jotka korottavat itsensä toisten yläpuolelle.

Toisaalta ymmärrettävää on se, että antaa samalla mitalla takaisin, mutta jättäkööt ulkopuoliset sivuun.

Korostan myös että omalla toiminnallaan voi myös todella paljon vaikuttaa siihen että miten palstalla kohdellaan.Juu, ketään ei saisi haukkua, ei Milannaa, eikä muitakaan.Mutta jos oikeesti haluaa olla ns rauhassa, niin miksi jatkuvasti olla esillä?
Minulla ei Milannaa vastaan ole mitään, vaikka en kaikkia hänen kirjoituksiaan ymmärrä.

Olen jo aiemminkin kiinnittänyt huomiota siihen, että haukkuessaan osansa saavat kaikki, myös he jotka eivät ole syyllistyneet hänen haukkumiseensa.
En muutenkan ymmärrä yleensä hlöitä, jotka korottavat itsensä toisten yläpuolelle.

Toisaalta ymmärrettävää on se, että antaa samalla mitalla takaisin, mutta jättäkööt ulkopuoliset sivuun.

Korostan myös että omalla toiminnallaan voi myös todella paljon vaikuttaa siihen että miten palstalla kohdellaan.Juu, ketään ei saisi haukkua, ei Milannaa, eikä muitakaan.Mutta jos oikeesti haluaa olla ns rauhassa, niin miksi jatkuvasti olla esillä?
Minulla ei Milannaa vastaan ole mitään, vaikka en kaikkia hänen kirjoituksiaan ymmärrä.

Jos on esillä, on vapaata riistaa kaikille latvakakkosille?

Jos haluaa olla ns rauhassa, pitää pysyä kokonaan pois palstalta, on varmaan se seuraava askel tuossa logiikassa.

[QUOTE="Minna";26622137]Aivan varmasti. :D Miten joku voi tosissaan luulla, että olen jokaisessa noiden kahden ketjussa. Ap tekee aloituksia välillä sitä tahtia, että eihän niitä edes ehtisi kaikkia lukemaan.

Etkä sitten selvästikään ymmärtänyt mitä kirjoitin ekassa viestissä tähän ketjuun.[/QUOTE]

Luepa tosiaan itsekin omia viestejäsi sanotaan vaikka kuukauden ajalta, ja kerro sitten rehellisesti, edes itsellesi, kuulostaako niiden viestien kirjoittaja mukavalta ja elämäänsä tyytyväiseltä ihmiseltä. Saatat yllättyä.

[QUOTE="vieras";26622158]Jos on esillä, on vapaata riistaa kaikille latvakakkosille?

Jos haluaa olla ns rauhassa, pitää pysyä kokonaan pois palstalta, on varmaan se seuraava askel tuossa logiikassa.[/QUOTE]

En ole kirjoittanut niin, enkä edes tarkoittanut niin.Toki voit halutessasi käsittää tahallaan väärin. Joskus on vain vaikea ymmärtää että kirjoittaa elämästään lähes kaiken täällä ja sitten ihmetellään kun asioitaan vatvotaan täällä Voisi ajatella että himmaisi hieman ja jättäisi hlökohtaiset asiat vähemmälle.

[QUOTE="vieras";26622171]Luepa tosiaan itsekin omia viestejäsi sanotaan vaikka kuukauden ajalta, ja kerro sitten rehellisesti, edes itsellesi, kuulostaako niiden viestien kirjoittaja mukavalta ja elämäänsä tyytyväiseltä ihmiseltä. Saatat yllättyä.[/QUOTE]

Voi että. :)

En ole kirjoittanut niin, enkä edes tarkoittanut niin.Toki voit halutessasi käsittää tahallaan väärin. Joskus on vain vaikea ymmärtää että kirjoittaa elämästään lähes kaiken täällä ja sitten ihmetellään kun asioitaan vatvotaan täällä Voisi ajatella että himmaisi hieman ja jättäisi hlökohtaiset asiat vähemmälle.

Kirjoittaako Milanna itsestään noita negatiivisia asioita, ja nämä räksyttäjät vain vatvovat niitä sanomisia? Vai kuitenkin niin, että kirjoittipa Milanna mitä tahansa, räksyttäjät tulevat haukkumaan ties mistä, nyt ulkonäköä tälläkertaa. Olisiko sinulla ohjeita palstailuun näille haukkujille?

Minä oikeastaan haluan olla osalliatumatta näihin Milannan ketjuihin, mutta tätä peesaan täysin.

Hyvä juttu kuitenkin, ettei löytynyt mitään vikaa kolonoskopiassa.

[QUOTE="hmmm";26621771]Miksi pitää mennä leikkauksiin, jos on jo luonnostaan kaunis? Ei mun ainakaan tarvitse. Ja ainakaan Venakosta en ole nähnyt yhtään KAUNISTA kuvaa. Onko joku muu nähnyt tai voitaisiinko linkittää kuva, jossa hän on todella niin kaunis kuin väittää olevansa.[/QUOTE]

Kaikki kuvat venakosta on ilman maalin häivää. Siitä sais kyllä meikillä ehkä jonkun näkösen. Luonnonkaunis ei missään nimessä ole. Siks ihmettelenkin, miksei meikkaa, kun lähtee liikenteeseen.

[QUOTE="vieras";26622238]Kirjoittaako Milanna itsestään noita negatiivisia asioita, ja nämä räksyttäjät vain vatvovat niitä sanomisia? Vai kuitenkin niin, että kirjoittipa Milanna mitä tahansa, räksyttäjät tulevat haukkumaan ties mistä, nyt ulkonäköä tälläkertaa. Olisiko sinulla ohjeita palstailuun näille haukkujille?[/QUOTE]

Mielestäni kenelläkään(koskee ihan jokaista palstailevaa) ei ole oikeutta haukkua.
Kaikki jotka ovat täällä palstailemassa tiedostavat riskin että kirjoittamansa asiat voivat joutua riepotuksen kohteeksi.Ikävää että näin on, mutta siksipä kannattaakin miettiä mitä kirjoittaa ja miten paljon.Omalta osaltani keskustelu päättyy tähän.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni kenelläkään(koskee ihan jokaista palstailevaa) ei ole oikeutta haukkua.
Kaikki jotka ovat täällä palstailemassa tiedostavat riskin että kirjoittamansa asiat voivat joutua riepotuksen kohteeksi.Ikävää että näin on, mutta siksipä kannattaakin miettiä mitä kirjoittaa ja miten paljon.Omalta osaltani keskustelu päättyy tähän.

Kiirehdit varmaan tuonne uusimpaan kuvaketjuun kertomaan, että kaikki sinne kuvansa laittavat eivät nyt selkeästi mieti omaa parastaan, ja siksi heidän ei kannata ihmetellä, jos joku tulee sinne haukkumaan. Ai et vai? Oho.

[QUOTE="vieras";26621815]Voithan sä vielä luonnetta yrittää kehittää, se pelastaa usein paljon. Ja modena voisit lopettaa tuon vittuilun ihmiselle, jota potkitaan muutenkin oikealta ja vasemmalta.[/QUOTE]

En minä vittuillut :snotty:

Mä ensin luin huolimattomasti että kaniinina ja sitten mua alkoi harmittamaan,e ttä vaikka sitä syntyis miten kauniina, niin ei sitä kovin kauniina välttämättä pysy. Tai siis että se kauneus olis jotenkin pysyväistä : /

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26622441:
En minä vittuillut :snotty:

Mä ensin luin huolimattomasti että kaniinina ja sitten mua alkoi harmittamaan,e ttä vaikka sitä syntyis miten kauniina, niin ei sitä kovin kauniina välttämättä pysy. Tai siis että se kauneus olis jotenkin pysyväistä : /

Ok. My bad.

korvien välissä jos kärsi koko elämän ummetuksesta?:whistle:Eikä käy vessassa 2 vkoa ja kärsi?

Tai sitten Hpv. joka nyt ONNEKS ei enää oo

Ennen sä kyllä kerroit käyväsi vessassa kerran viikossa. Täällä palstalla ei voi olla ilman et näkee jatkuvasti sun erite/uloste/vagina-aloituksia.

HPV paranee itsekseen noin 2 vuodessa 90% ihmisistä.
Lähde:
www.kaypahoito.fi - Suositukset

minkä nimenen sitten? Jos niin hyvää oot tekemään diagnooseja niin kerro sitten ja myös ennusteet, onko mahdollisuutta parantua. Sairaus sekin on stalkaa ja odottaa niin kauan plussalla, kun mulle ilmestyy joku muun sairaus

Luulosairaus on sairaus sekin. Jos tällä palstalla käy päivittäin, ikävä kyllä näkee sun elämän eriteongelmat jatkuvasti etusivulla. Ei tarvitse stalkata.

Samanlaista luulosairautta esiintyy Johanna Tukiasella, joka taas kuvittelee, että häntä vaanii media ja näätäpopulaatio joka kulman takana. Lisäksi kaikki miehet palvoo häntä ja kaikki huonot kuvat hänestä on vain pahojen näätien photoshoppaamia.