V
"vieras"
Vieras
Oi miksi??? Miksi ap edes vaivaudut siis tänne meidän alhaisten, kateellisten, rumien ja lihavien sekaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset
Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:
1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:
Kyllä,kyllä.Kiva että muutkin on samaa mieltä.Näin juuri! Ovat kuin mikäkin kulkukoiralauma odottamassa saalistaan, että se ilmaantuisi. Joka päivä!
Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset
Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:
1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:
Näin juuri! Ovat kuin mikäkin kulkukoiralauma odottamassa saalistaan, että se ilmaantuisi. Joka päivä!
mä näen todellisuus kun meen ovesta ulosoikeat plussammat että oksat pois
:O olen yllättynyt tästä kommentista
Minä olen oikeasti tyytyväinen elämääni, mutta en välttämättä itseeni ulkoisesti, mutta ei sekään haittaa. Miksi kaikkien pitäisikään olla kauniita ja menestyviä? Mulla on normaali ansiotyö, rakkaat lapset, oma rakas ja ihana, vanha talonrähjä, jota kunnostamme mieheni kanssa. En osaa edes kaivata muuta enkä kadehtia mitään bilevaatteita ja urheiluautoja. Ei ne edes sopis mun elämään. Ymmärrän siis muitakin niin, että aina ei ole kyse kateudesta. Minä en osaa olla kateellinen ollenkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26622047:Mitäs vikaa niissä on? Kaikkien naisten kannattais välillä ukkojensa/akkojensa iloksi pukeutua hieman....hmm...provosoivammin![]()