Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ÖÖ, jos et ole tehnyt koskaan töitä miten voi olla talo, autot ja rahaa? Ainiin nehän tulevat muualta....

Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset:)

Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:

1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä:D
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:

[QUOTE="vieras";26621897]En mä ole ollenkaan rento. Pakenet paikalta, kun saat lusikallisen paskaa takaisin, jota itse jaat lapiolla? Ylläri.[/QUOTE]

Vieras haastaa vieraan tappeluun!

Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset:)

Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:

1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä:D
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:

1. maku asia sanoi koira kun muniaan nuoli
2. se on sun miehen
3. ne on sun miehen
4. ne on sun miehen
5. hauskaa ja hauskaa, sekin maku asia
6. Olet sitä kyllä.
7. Hyvä jos olet miehesi kanssa onnellinen.
8. Jokaisella äidillä on parhaimmat lapset.
9. Hyvä jos löytyy apuja, mutta voi omien lasten kanssa itsekin viettää toki aikaa.
10. Jokainen vanhenee, kukaan ei nuorene.
11. Tuskin kukaan täällä istuu sen enempää kuin sinä, aika tiuhaan näitä päivityksiä sulta ilmeisesti tulee. Ja monet kertoo asioita YSTÄVILLEEN, mut niitä sul ei ole?

Eli kun mies joskus haluaa eron, et ole mikään missi, et ole myöskään rikas, et myöskään nuori ja tuskin niitä oikeita ystäviä olet saannut. Kuka niistä kavereistakaan enää viihdy kun ei voi hyväksikäyttää sua.

[QUOTE="vieras";26621930]Oi miksi??? Miksi ap edes vaivaudut siis tänne meidän alhaisten, kateellisten, rumien ja lihavien sekaan...[/QUOTE]

Samaa ihmettelen. Kun on kerran niin kaunis ja täydellinen niin miksi alentua hengailemaan edes virtuaalisesti meidän luusereitten kaa?

Kateellinen ap:lle? Tuota mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten voi olla kateellinen jollekin netin tuntemattomalle ihmiselle joka voi sepittää ihan mitä vain saadakseen itsensä näyttämään paremmalta. Kun lukee ap:n kirjoituksia niin voi huokaista helpotuksesta, että on elämä on rauhallisempaa ja tasapainoisempaa

Ja miksi olla kateellinen jos on omaan elämäänsä tyytyväinen? Miksi pitäisi kaivata sitä mitä jollakin toisella on?

Näin juuri! Ovat kuin mikäkin kulkukoiralauma odottamassa saalistaan, että se ilmaantuisi. Joka päivä!

onko se haukkumista jos sanoo ettei milanna mun mielestä ole kaunis vaan tavallinen? sit milanna tulee ja sanoo muita sotanorsuiksi.

niiden kuvien perusteeella joita oon nähnyt niin MUN MIELESTÄ milanna ei ole kaunis. ihan tavallinen melkein 30v äiti-ihminen. tässä esim. MUN MIELESTÄ kaunis nainen: jessica alba - Google-haku

ja toinen: mila kunis - Google-haku

[QUOTE="Minna";26621953]Kateellinen ap:lle? Tuota mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miten voi olla kateellinen jollekin netin tuntemattomalle ihmiselle joka voi sepittää ihan mitä vain saadakseen itsensä näyttämään paremmalta. Kun lukee ap:n kirjoituksia niin voi huokaista helpotuksesta, että on elämä on rauhallisempaa ja tasapainoisempaa

Ja miksi olla kateellinen jos on omaan elämäänsä tyytyväinen? Miksi pitäisi kaivata sitä mitä jollakin toisella on?[/QUOTE]

Niin. "Säälittävä" kuvaa varmaan paremmin teitä "elämäänne tyytyväisiä" äitejä..

Ei ole normaalia että kolonoskopia sattuu,sen ei kuulu sattua. Kai ne antoivat sinulle rauhoittavaa ja kipulääkettä ennen toimenpidettä? Ja lisäsivät tarvittaessa toimenpiteen aikana? Ei ole tosiaankaan normaalia,että täytyy huutaa kivusta kolonoskopian aikana...

[QUOTE="vieras";26621836]google, turku seksimessut geisha stage2 siellä hyvä edustuskuva, oikeasti nättinä :)[/QUOTE]

No eipä tuo(kaan) nyt ollut kummoinen, moni muu sivun naisista oli kyllä paljon kauniimpi ja parempikroppainenkin. Ja toi tukka on tosi outo.

Minä olen oikeasti tyytyväinen elämääni, mutta en välttämättä itseeni ulkoisesti, mutta ei sekään haittaa. Miksi kaikkien pitäisikään olla kauniita ja menestyviä? Mulla on normaali ansiotyö, rakkaat lapset, oma rakas ja ihana, vanha talonrähjä, jota kunnostamme mieheni kanssa. En osaa edes kaivata muuta enkä kadehtia mitään bilevaatteita ja urheiluautoja. Ei ne edes sopis mun elämään. Ymmärrän siis muitakin niin, että aina ei ole kyse kateudesta. Minä en osaa olla kateellinen ollenkaan =)

• Tykkää
Reactions: Maine Coon/
[QUOTE="vieras";26621995]Niin. "Säälittävä" kuvaa varmaan paremmin teitä "elämäänne tyytyväisiä" äitejä..[/QUOTE]

Miksi se on säälittävää jos elää sellaista elämää johon on täysin tyytyväinen? Miksi ei saisi kertoa olevansa tyytyväinen elämäänsä vaikka se voikin olla aivan erilaista kuin esim. ap:lla? Ap:n elämässä on monta asiaa joita en ikinä haluaisi itselleni. Jos tuo ihminen nyt edes on todellinen

Minä olen oikeasti tyytyväinen elämääni, mutta en välttämättä itseeni ulkoisesti, mutta ei sekään haittaa. Miksi kaikkien pitäisikään olla kauniita ja menestyviä? Mulla on normaali ansiotyö, rakkaat lapset, oma rakas ja ihana, vanha talonrähjä, jota kunnostamme mieheni kanssa. En osaa edes kaivata muuta enkä kadehtia mitään bilevaatteita ja urheiluautoja. Ei ne edes sopis mun elämään. Ymmärrän siis muitakin niin, että aina ei ole kyse kateudesta. Minä en osaa olla kateellinen ollenkaan =)

Sinä et varmaan haukukaan täällä päivästä toiseen muita? Kyllä jotain on pahasti vialla, jos ainoa keino ilmaista itseään on muita negatiivisesti arvostelevat, inhoa ja vihaa tihkuvat nettikirjoittelut.

[QUOTE="Minna";26622062]Miksi se on säälittävää jos elää sellaista elämää johon on täysin tyytyväinen? Miksi ei saisi kertoa olevansa tyytyväinen elämäänsä vaikka se voikin olla aivan erilaista kuin esim. ap:lla? Ap:n elämässä on monta asiaa joita en ikinä haluaisi itselleni. Jos tuo ihminen nyt edes on todellinen[/QUOTE]

Tietysti saa kertoa. Mutta jos siihen kertomiseen liittää aina muiden haukkumista ja pilkkaamista, niin ei sellainen ihminen kovinkaan tyytyväiseltä itseensä ja elämäänsä vaikuta. Minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26622047:
Mitäs vikaa niissä on? Kaikkien naisten kannattais välillä ukkojensa/akkojensa iloksi pukeutua hieman....hmm...provosoivammin :D

Niin saattaisi siveydensipulit yllättyä miestensä reaktioista jos vähän olisi extraa makkarissa. :D

[QUOTE="vieras";26622080]Tietysti saa kertoa. Mutta jos siihen kertomiseen liittää aina muiden haukkumista ja pilkkaamista, niin ei sellainen ihminen kovinkaan tyytyväiseltä itseensä ja elämäänsä vaikuta. Minusta.[/QUOTE]

Koita lukea mun ensimmäinen viesti tähän ketjuun ja näytä mulle kohta missä haukuin ap:ta. En mä ainakaan ole häntä rumaksi haukkunut.