Olin sitten kolonskopiassa ja diagnoosi on:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26621808]Mutta itsehän se tätä juuri kerjää. Miksi ei siis olla vain kaunis ja olla asiasta hiljaa? Miksi
pitää tuoda sitä julki koko ajan? ja kun totuus on jotain ihan muuta. Mutta uskon, että
se tekeekin tätä ihan ärsyttääkseen. Normioloissa on kuulemma ihan harmaa hiiri, joka ei
uskalla suutaan avata, joten hyvä, että edes täällä saa purkaa itseään.[/QUOTE]
No mitä te lähdette siihen mukaan??Ei kai ole mikään pakko olla mukana näissä sen ketjuissa...Väkisin ehkä joutuu otsikon lukemaan mut ei ole pakko kommentoida.

ja sun mielestä:D. No en tie mikä kateellinen sotanorssu sieltä sen kirjoittaa. Onneks monien mielestä olen kaunis ja aina mun perässä miehet, olisin missä vaan ja tekisin mitän vaan;) ja tiedän sen itsekin että mulla löytyy kaikki hyvää, vielä kun saan tarpeeks kropan treenata+ meikit niin ojee

no tiedätkö miksi ne miehet on strippibaarissa strippareiden perässä ja kehuu kauniiksi? osaatko yhtään arvata?

[QUOTE="mie";26621820]No mitä te lähdette siihen mukaan??Ei kai ole mikään pakko olla mukana näissä sen ketjuissa...Väkisin ehkä joutuu otsikon lukemaan mut ei ole pakko kommentoida.[/QUOTE]

Kuules nyt, täällä sinäkin olet mukana jankkaamassa, joten moralisoinnit voit jättää samantien.

[QUOTE="vieras";26621808]Mutta itsehän se tätä juuri kerjää. Miksi ei siis olla vain kaunis ja olla asiasta hiljaa? Miksi
pitää tuoda sitä julki koko ajan? ja kun totuus on jotain ihan muuta. Mutta uskon, että
se tekeekin tätä ihan ärsyttääkseen. Normioloissa on kuulemma ihan harmaa hiiri, joka ei
uskalla suutaan avata, joten hyvä, että edes täällä saa purkaa itseään.[/QUOTE]

Menepä sinne metsäretkelle taas muutamaksi hetkeksi, niin helpottaa tuo kireys ja lapsetkin saa vähän relata. Oikea Vuoden Äiti.

Äkkiä vielä kirjoitan ja poistun tekemään omat bisnekset:)

Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:

1. Olen kaunis+ kroppa on pian taas hyväässä kunnossa
2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä:D
8. 3 ihanaa ja kaunista lasta/vielä helpoja ne on, eikä ees kroppa pilalla
9. Mulla apua aina löytyy lastenhoitoon
10. Ikäkin 27 ja on monta asia ja lisää tulossa, jos ei käy mitään ikävä...
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:

[QUOTE="Minna";26621775]Et sä ole kaunis. Et rumakaan vaan ihan tavis. Mä tiedän monia sua huomattavasti kauniimpia ihmisiä, mutta he eroavat susta siinä, että heillä ei ole tarvetta korostaa itseään jatkuvasti ja hakea miesten huomiota koko ajan. Se johtuu siitä, että noilla naisilla on terve itsetunto ja se kaunistaa jokaista ihmisistä. Tuollainen itsensä korostaminen itsetunnon korostamiseksi rumentaa ihmistä.[/QUOTE]

Mutta tissien koolla kehujat on sitten parasta A-luokkaa.. :D Missä se sun itsetunto sitten ryömiikään.

[QUOTE="vieras";26621830]Kuules nyt, täällä sinäkin olet mukana jankkaamassa, joten moralisoinnit voit jättää samantien.[/QUOTE]
Juupas-eipäs-juupas-eipäs.Ehkä vähän jankkaankin nyt tän arvostelu-asian kanssa mut en ole Venakon ulkonäköön puuttunut mitenkään tai muihin sen juttuihin tavalla,joka mahdollisesti loukkaa häntä..........

[QUOTE="vieras";26621831]Menepä sinne metsäretkelle taas muutamaksi hetkeksi, niin helpottaa tuo kireys ja lapsetkin saa vähän relata. Oikea Vuoden Äiti.[/QUOTE]

En viitsi mennä, kun on hyttysiä niin paljon =D Ja kireää musta ei saa tekemälläkään =D

Porukka on säälittävä täällä. Sekin jotain jo kertoo että mun ulkonäkö pakko työntää joka ketjuun. Mutta kateellisia, tylsistyneitä palstalaisia rassa vaan se, että:

2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs
7. Mulla on kultainen mies, ei ainakaan mun mielestä voi parempaa ees toivoa, joka kohtelee naista kuin prinsessa ja meitä kaikkia, ei käy kavereiden kaa baareissa ja aina tekee vain minun kanssa päätöksiä ja kutsu mua pomoks täällä:D
11. Paljon muutakin asia, että elämästä voi nauttia. Vara siks mulla ei oo energia niin kuin muilla kateellisilla ja katkerilla istua täällä 24/7, haukkua ja ronkia muiden elämää... sääli pistet lähetän teille:wave:
Balsamia palstamammojen haavoihin..Hyvä sinä!:D

[QUOTE="hmmm";26621849]mun mielestä sä haukut aika paljonkin muita. tässäkin ketjussa jo sotanorsuiksi ym..[/QUOTE]
mä näen todellisuus kun meen ovesta ulos:) oikeat plussammat että oksat pois

2. Mulla hieno talo
3. Rahaa
4. Hyväät autot
5. Elän hauska elämää
6. Olen yritteliäs

Lisääpä tuohon listaan vielä kohta 12: Olen vaatimaton.

[QUOTE="heh";26621851]En viitsi mennä, kun on hyttysiä niin paljon =D Ja kireää musta ei saa tekemälläkään =D[/QUOTE]

Joo, rennon ihmisen tunnistaa parhaiten siitä, että se jaksaa ärsyyntyä itselleen tuntemattomien ihmisten nettikirjoittelusta päivästä toiseen. Sillä perusteella sä olet superrento.

Ps: =D =D =D

mä näen todellisuus kun meen ovesta ulos:) oikeat plussammat että oksat pois

ja me nähdään todellisuus susta sun kuvista.

vai voisiko mitenkään olla niin, että jonkun mielestä sä voit olla ruma tai tavallinen samalla tapaa kuin joku vastaantulija on sun mielestä ruma tai tavallinen ja jonkun muun mielestä taas kaunis? vai oikeastiko olet mielestäsi maailman ainoa kaunis nainen?

[QUOTE="vieras";26621870]Joo, rennon ihmisen tunnistaa parhaiten siitä, että se jaksaa ärsyyntyä itselleen tuntemattomien ihmisten nettikirjoittelusta päivästä toiseen. Sillä perusteella sä olet superrento.

Ps: =D =D =D[/QUOTE]

Sinä taidat nyt ärsyyntyä MINUN kirjoittelustani eli rentoja ollaan varmaan molemmat. Tää rento lähtee nyt saunaan, heippa!

[QUOTE="Mira";26621533]Siis miehesi katsoi vierestä, kun sinun kakkoseen työnnettiin letkua? Ihana mies...taitaa muutenkin nuo kakkosasiat olla tärkeitä hänelle...panetteko kakkoseen yleensä?[/QUOTE]

Mun kolonoskopiassa ei mies ollut mukana, mutta vaikka olisi ollutkin, niin todennäköisesti hän olisi istunut edessäni eikä selkäpuolella. Olisi kyllä ollut kiva, jos joku olisi pitänyt kädestä kiinni ja rauhoitellut. Lääkärillä oli vissiin kiire, kun runnoi vauhdilla ja hoitajakin sai seisoskeli huoneen nurkassa. Taisi sekin raukka pelätä sitä äksyä lääkäriä.

[QUOTE="hmmm";26621879]ja me nähdään todellisuus susta sun kuvista.

vai voisiko mitenkään olla niin, että jonkun mielestä sä voit olla ruma tai tavallinen samalla tapaa kuin joku vastaantulija on sun mielestä ruma tai tavallinen ja jonkun muun mielestä taas kaunis? vai oikeastiko olet mielestäsi maailman ainoa kaunis nainen?[/QUOTE]

Vaikeuksia ymmärtää luettua? Harjoittele vielä hetki, niin kyllä se siitä.

[QUOTE="Hih";26621883]Sinä taidat nyt ärsyyntyä MINUN kirjoittelustani eli rentoja ollaan varmaan molemmat. Tää rento lähtee nyt saunaan, heippa![/QUOTE]

En mä ole ollenkaan rento. Pakenet paikalta, kun saat lusikallisen paskaa takaisin, jota itse jaat lapiolla? Ylläri.

[QUOTE="vieras";26621887]Vaikeuksia ymmärtää luettua? Harjoittele vielä hetki, niin kyllä se siitä.[/QUOTE]

sun mielestä milanna saa vapaasti haukkua muita, koska on mielestään maailman kaunein ihminen?

[QUOTE="hmmm";26621901]sun mielestä milanna saa vapaasti haukkua muita, koska on mielestään maailman kaunein ihminen?[/QUOTE]

Mun mielestä Milanna saa antaa takaisin teille vajakeille, jotka räksytätte täällä päivät pitkät hänelle.

Olen ollut itse kans vastaavassa toimenpiteessä ja pyysin etukäteen sieltä,että antavat mulle niin vahvat dropit,etten tiedä toimenpiteestä mitään.Toimenpide meni kivutta ohi ja nukuin sen päälle sairaalassa pienet tirsat.

[QUOTE="vieras";26621914]Mun mielestä Milanna saa antaa takaisin teille vajakeille, jotka räksytätte täällä päivät pitkät hänelle.[/QUOTE]

Näin juuri! Ovat kuin mikäkin kulkukoiralauma odottamassa saalistaan, että se ilmaantuisi. Joka päivä!