V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, pitää olla jos mitä helikopterilentoa sun muuta, mistä polttareihin osallistujat saa maksaa itsensä kipeäksi. Pitääkö sen oikeasti olla jotain niiiiin erikoista? Eikö riitä, että ne lähimmät ystävät (joiden luulis olevan myös vieraslistalla, jos ovat läheisiä) hommaavat vaikka jonkun mökin, jossa vietetään yhdessä iltaa? Tai pidetään etkot jonkun kotona, jossa tehdään yhdessä ruokaa ja sitten lähdetään baanalle? Tai mentäis vaikka yhdessä laivalle (tyyliin "kuten ennen vanhaan"), jokainen maksaa itse matkansa plus osan morsiamen matkasta ja syömisistä jne. 80 on hurja summa yhdeltä ihmiseltä...
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27948492:mä en myöskään ymmärrä miksi polttareista on nykypäivänä tullut kalliita, kaikille lähes epämukavia tilausuuksia joista ei tule ku itkua ja porua.
Hommaavat jonkun mökin? Tiedätkö mitä mökit maksavat? Ei sellaista saa millään pikkubudjetilla, josko tarkoitus on sit syödä/juodakin jälkikäteen....
Entäs sitten tuo "yhdessä laivalle"... Vaikka ei morsiamen osuus matkasta ja syömisistä olisikaan paljoa niin kalliiksi toi reissu tulee joka tapauksessa polttarivieraille. Ei selviä siitäkään parilla kympillä.
Olen useamman kerran ollut kaasona ja kyllä rehellisesti ketuttaa, kun ihmiset lyövät pöytää jotain max.20-30 euron summia. Sillä kun ei oikeasti saa MITÄÄN nykypäivänä. Ei mitään tiloja edes, vaikka olisi 10 maksajaa (jo pelkkien saunatilojen vuokra pariksi tunniksi on alkaen yli 300 euroa ainakin täälläpäin).
Meillä kyllä on aina toimittu siten, että polttarit on suunniteltu porukalla ja jokainen osallistuja on kokoajan ollut tiedossa, että mitä mikäkin maksaa ja ehdotuksia on sitten odotettu etenkin näiltä, joiden mielestä kaikkeen on menossa liikaa rahaa...
Onko kaasolla tai muulla ystävällä siis aina lista häävieraista silloin kun hän järjestää polttarit? Hääparihan päättää häävieraista ja kaaso polttareihin osallistujista.
Onko kaasolla tai muulla ystävällä siis aina lista häävieraista silloin kun hän järjestää polttarit? Hääparihan päättää häävieraista ja kaaso polttareihin osallistujista.