B
Blue
Vieras
[QUOTE="jaahans";29327901]No käytännössa kyllä! Kyllä lastenvaunuilla liikkuvillakin on oikeus päästä bussiin![/QUOTE]

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko se sama Pin, joka oli ajamassa toisen autoa lyttyyn Chefin parkkipaikkatappeluketjussa? Jäi nikki mieleen, kun oli niin aggressiivista tekstiä...
Mä en ole kertaakaan nähnyt täydessä bussissa että keskipaikalta olisi pistetty porukka pihalle jotta siihen olisi päässyt vaunut kyytiin.
Totta mutta sitä häiriöä järjestänyt koira esim. jatkuvalla haukkumisella vaan äïti joka ei mahtunut kyytiin...![]()
Koira häiritsi toista matkustajaa, koska hän ei mahtunut kyytiin. Kyllä sen omistajan olisi pitänyt ymmärtää, että siitä keskiosasta pitää siirtyä muualle, jos vaunut tulee kyytiin.
Miksi se porukka pitäisi pihalle pistää? Nehän väistää muualle seisomatiloihin. Bussissa on 80 seisomapaikkaa.
Sä ilmeisesti et ole ikinä ollut bussissa joka on täynnä. Täynnä olevat bussit edes pysähdy pysäkeille ja jos pysähtyy niin eivät välttämättä avaa etuovea ennen kuin bussista on jäänyt matkustajia pois.
Eli pitääkö siitä keskipaikalta heittää kymmenen seisovaa matkustajaa mäkeen, jos lastenvaunut ovat tulossa sisään?
Alkuperäinen kirjoittaja näin Lahdessa;29327219:Minusta tuli itsekäs bussimatkustaja sen jälkeen kun kuopustani odotin ja minulla oli loppuaikoina valtava turvotus,
maha oli iso kuinjalkapallo olis siis kävelevä tynnyri kaikenkaikkiaan
Menin täyteen bussiin ja kaksi mummoa istui kasseineen paikalla jotka oli tarkoitettu paksuna oleville ja vanhuksille
heillä oli kasseille toki omat penkit eli tilaa olisi ollut 2 penkkiä jos kassien ei olisi tarvinut matkata penkeillä.
Pyysin koteliaasti jos voisi tehdä tilaa kun en pysty kamalan hyvin liikkumaan ja seisominenkin sattuu ja en kerennyt edes loppuun asti kertoa minun olevan paksuna kun mummot kilpaa minut sätti kuinka noin läskin akan pitäisi seisoa ja älä valita kun itse olet noin lihavaksi itsesi syönyt.
Ja he voi painavia kassejaan nostaa likaiselle lattialle.
Sen jälkeen en todellakaan enään ole vaivautunut itsekään tekemään tilaa bussissa jos minulla nyt sattuu kassini olemaan penkillä niin seiso mummo kuule vieressä.
Pahinta tilanteessa tosiaan että bussi oli suhteellisen täysi,
oli vaan ne 2 paikkaa joissa arvon kassien piti saada matkata ja kukaan muukaan ei tehnyt elettäkään että olisin saanut penkkiä alleni.
Bussikuskikin kuuli mutta korviaan lotkauttanut.
Siinä sitten matkan nieleskelin kyyneleitä kun lääkäriin oli pakko mennä
Joten miettikääpä sitten mistä minä minä minä kulttuuri johtuu kun koko bussillinen ihmisiä käyttäytyy näinkin kunnioittavasti![]()
Jännää että niissä kuvissa ei ole rollaattorienkaan kuvia mutta siitä huolimatta ne paikat kuuluvat myös niitä käyttäville.
Lemmikkieläimet
Tälläisen löysin eli kyllä tämän mukaan ainakin koirat olisivat saaneet jäädä paikalleen kun kyse ei ollut allergiasta.
Jalkatilaahan se vaunupaikkakin on jos istumaan ei mahdu.
Nyt keskustelu alkaa saada jo absurdeja piirteitä. Eli keskisillallalla olevat koirat, päiväkotiryhmä, matkalaukkujaan raahaavat turistit ta ruuhkalinjan tavalliset työmatkalaiset on häädettävä bussista ulos, kun pysäkiltä pyrkii kyytiin äiti rattaiden kanssa? Toivoisin kovasti, että tällainen asenne on pelkkää provoa, mutta kyllähän noita itsekyydessään itsevarmoja vanhempia joutuu välillä kohtaamaan.
Nyt keskustelu alkaa saada jo absurdeja piirteitä. Eli keskisillallalla olevat koirat, päiväkotiryhmä, matkalaukkujaan raahaavat turistit ta ruuhkalinjan tavalliset työmatkalaiset on häädettävä bussista ulos, kun pysäkiltä pyrkii kyytiin äiti rattaiden kanssa? Toivoisin kovasti, että tällainen asenne on pelkkää provoa, mutta kyllähän noita itsekyydessään itsevarmoja vanhempia joutuu välillä kohtaamaan.