Olin eilen treffeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Wenla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"Wenla"

Vieras
kun sitten erottiin niin mieheltä tuli tekstari et oli kiva nähdä,ja sit siinä oli jotain muuta löpinää. Kasvokkain sano et vaikutan tosi mukavalta ja et voisin tulla joskus siellä päin käymään(asutaan eri paikkakunnilla).

Nyt mietinkin et oliko ne vaan puheita vai oliko tosissaan...ja tähän on ihan syykin miksi nyt "epäilen". Exän jälkeen mun usko miehiin on ollut tosi huono,exä valehteli ja petti ja vaikka tiedän et kaikki miehet ei todellakaan ole sellasia niin jotenkin itselle tuli nyt olo et eihän se nyt voinut oikeesti tarkoittaa sitä mitä sano...

Kauankohan tässä nyt pitäs odotella uutta yhteydenotta tai mahdollisesti jos itse ottaisin yhteyttä?

No täälläkö se asia tiedetään? Mistäs helvetistä me tiedetään vaikka sinä olet oikeasti se pettäjä ja valehtelija? Kyllä ihmisiin täytyy voida lähtökohtaisesti edes vähän luottaa jos mielii yhtään sosiaalista elämää itselleen saada.

Miksi naisten pitää aina pelata näitä pelejä "odotan kaksi päivää että mies ottaa yhteyttä". Ota itse yhteyttä, perkele. Toi pelien pelaaminen, odotuttaminen sun muut on ihan yleisesti molempien sukupuolten tiedossa jo tällä vuosituhannella eli mitään et sillä voita. Ole oma itsesi ja terveellä tavalla aktiivinen.

No mä ajattelisin et yksien treffien jälkeen ei vielä ole minkäänlaista tunnesidetta siihen ihmiseen et eikö se ole ihan se ja sama et vastaako se sitten sun yhteydenottoon vai ei? Entäs sitten jos halusikin vaan kohteliaasti päästä susta eroon? Yksien treffien jälkeen se mies on sulle vielä suhteellisen tuntematon ja vieras eli helppo unohtaa ja siirtyä seuraavaan. Jos se taas sopii sun kanssa seuraavan treffin niin kiva, katsotte mihin homma etenee. Voihan se olla että toisien treffien jälkeen se olet sinä joka kohteliaasti antaa pakit. Hirveitä paineita ja stressiä ihmiset ottaa jostain yhdestä tapaamisesta.

Niin, ja jos sä olet jo nyt ihan täysillä rakastunut ja suunnittelet yhteistä tulevaisuutta ja punnitset voiko luottaa vai eikö ja entäs jos ja mitäs sitten ja kuinka sitten tämä... niin anna sen miehen yhteystiedot mulle niin neuvon sitä ottamaan jalat alleen kun vielä voi. Jäitä hattuun hyvä nainen.

Yhteistyössä