Mustis exästä jälkijunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Lenkkeilin eilen talon ohi, minne exä on muuttanut uuden naisensa luo... pimeellä näky ikkunasta, et siellä oli kaikki laitettu tosi kivasti... oli takkakin ja kaikkea. Ihan erilaista sit kun mun kotona missä kaikki on haettu jostain halpa kaupasta ja kirppikseltä. Tuli vaan sellanen olo, et oliko toi nainen nyt mua parempi sen takia et se oli varakkaampi? Rakastuuko miehetkin vaan rahaa? No pitää vaihtaa lenkki reittiä, ettei pahota mieltään tuosta... Aiemmin olin jopa ihan ilonen exän puolesta...onnittelinkin sitä ja niin. Mut nyt en tosissaan onnittelisi..haluisin sen oikeesti takas...se oli hyvä mies... :'( Ihmettelen vielä, et miks vasta nyt se mustasukkasuus tuli esille. Vaikka ei sillein hallitsemattomasti, ku on mullakin nyt yks mies...mut ei niin hyvä kuin tää exä ...Miksi ihmiset eroaa?

Yleisempää kuin luuletkaan tämä exän takaisin haluaminen, ihmiset kun ei nykyään käsittele ongelmiaan ja pyri löytämään niihin ratkaisuja vaan erotaan todella helposti. Sitten moni huomaa, että ei löydy niin helposti sitä parempaa tai edes yhtä hyvää.

Kyllä nuo tunteet joskus helpottaa :hug:.
Heillekin tulee vaikeita aikoja elämässä, vaikka pinta nyt kiiltääkin.
Keskity muistelemaan niitä huonoja puolia siinä miehessä, ja syitä miksi erositte.

Suhteesi on mielestani terve ,mita Sinuun, exaasi, hanen uuteen suhteeseen tulee.
Olet realistinen ja avoin.
Kylla noi tunteet menee ohi.
Ja kuule, Sa naet vain ,mita naet ,et valttamatta koko kokonaisuutta.

No kiva, kun heti saa kateellinen leiman otsaan? No en ole kateellinen..tiedän, että en ulkosesti kyllä jää sen naisen varjoon, jos sanon suoraan. Ja tiedän myös, että voin löytää paremman miehen vielä...ikävä kyllä näin todeta. Ehkä se sit harmittaa mua, et en silloin tajunnut itse käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun olin sen miehen kanssa ja tarttua siihen.Mitä jos sekin vaikka on kaivannut mua... miettinyt? Koska mä todella tykkäsin siitä miehestä... sitä mä tässä suren, et se mies ei ole mulla... en sitä, että sillä on toinen.

Tänään taas lenkkeilin ton talon ohi ja mietin, että onko siitä tosissaan vuosi kun ne muutti yhteen...jännää, miten aika tosiaan parantaa haavat että alan vain enemmän näkemään mun exän huonot puolet...mut siitä kiitos mun omalle ihanalle raksulleni :heart:

Siis surkuttelet koska haluaisit exäsi oikeasti takaisin, mutta sinulla on kuitenkin se oma ihana raksu kotona? Koita päättää kummasta välität, koska molempia et voi saada. :D Ja sitten kohdistat kaiken rakkautesi vain siihen yhteen mieheen.

No kiva, kun heti saa kateellinen leiman otsaan? No en ole kateellinen..tiedän, että en ulkosesti kyllä jää sen naisen varjoon, jos sanon suoraan. Ja tiedän myös, että voin löytää paremman miehen vielä...ikävä kyllä näin todeta. Ehkä se sit harmittaa mua, et en silloin tajunnut itse käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun olin sen miehen kanssa ja tarttua siihen.Mitä jos sekin vaikka on kaivannut mua... miettinyt? Koska mä todella tykkäsin siitä miehestä... sitä mä tässä suren, et se mies ei ole mulla... en sitä, että sillä on toinen.

Niin totta :heart: olen löytänyt paremman miehen kaikista parhaimman oman raksuni :heart:

Yhteistyössä