Olin eilen samassa bussissa

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
:D ukko kerran kysyi että oliko se meidän toisen lapsen synnytyksessä kätilönä. enkä mä muistanut :ashamed: en kyllä kattonutkaan sitä ohjelmaa kuin vartin kerran.

Mä kävin ukolle selittään että se oli varmasti ollut jossain synnytyksessä meillä mukana. Kunnes äsken hiffasin että ei se nyt niin mennyt :whistle:
Toisaalta esikoisen synnytyksessä salissa oli niin paljon väkeä, että en millään muista niiden naamoja.
Joskus kävi sokeripolilla hassusti kun kätilö katto mun papereita ja totes että "olekin auttanut edellisen lapsesi maailmaan". Enkä mä sitä naamasta tunnistanut, vaikka KUVITTELIN että toki muistan sen kätilön ikuisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Joskus kävi sokeripolilla hassusti kun kätilö katto mun papereita ja totes että "olekin auttanut edellisen lapsesi maailmaan". Enkä mä sitä naamasta tunnistanut, vaikka KUVITTELIN että toki muistan sen kätilön ikuisesti :D

mä tuumasin jätkää synnyttäessä jo alkuun että "minähän sitten jätin aivot tuonne synnytysvastaanottoon". en mä muista kuin lääkärin kasvot ja nekin sen takia kun tunnistin sen sokeripolilta :laugh:

Yhteistyössä