Eilen hävetti kaupassa... Pankkikortilla maksamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vähän nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vähän nolo

Vieras
Mä, tämmönen vannoutunut käteisrahan ystävä maksoin elämäni ensimmäistä kertaa eläissäni pankkikortilla kaupassa. Tai no, eihän mulla nyt ole edes "kunnon" pankkikorttia, visa electron ollut jo 5 vuotta, mutta tosiaan koskaan aiemmin en oo sitä käyttänyt. Mutta koska eilen ei ollut käteistä, aattelin koittaa maksaa kortilla... Paniikissa siis kassalle, osaanko käyttää sitä laitetta, muistanko tunnusluvun jne... Ja sitten vielä hämmensin kassaneidinkin ihan sekaisin, ei kai tajunnut ollenkaan, kun minä hyvä kysyin kassalta, et saako tällä kortilla maksaa myös muovikassit, vai pitääkö ne maksaa käteisellä...

Vasta ulkona tajusin, kuinka TYHMÄ olin, hävetti... Onneks jo nyt hymyilyttää... :D

Tästä tuli mieleen, kun kerran erään huoltsikan kassalla myyjä vaati mieheltäni henkkareita, kun ostokset ylittivät 50 €. Näinhän siis pankkikortilla, mutta mieheni maksoi käteisellä! :D Ei kassa uskonut ja naureskellen mies näytti henkkarit.

[QUOTE="paradies";22405766]Tästä tuli mieleen, kun kerran erään huoltsikan kassalla myyjä vaati mieheltäni henkkareita, kun ostokset ylittivät 50 €. Näinhän siis pankkikortilla, mutta mieheni maksoi käteisellä! :D Ei kassa uskonut ja naureskellen mies näytti henkkarit.[/QUOTE]

:laugh:

Jääny vissiin jotain kuulematta, kun on hommaa opetettu.

[QUOTE="paradies";22405766]Tästä tuli mieleen, kun kerran erään huoltsikan kassalla myyjä vaati mieheltäni henkkareita, kun ostokset ylittivät 50 €. Näinhän siis pankkikortilla, mutta mieheni maksoi käteisellä! :D Ei kassa uskonut ja naureskellen mies näytti henkkarit.[/QUOTE]

Ei hitsit. Ei tainnut myyjä käydä ihan täysillä.

Yhteistyössä