voi morkkis porkkis ja krapula vielä siihen lisäkkeeksi:( mikä v**tu muhun eilen meni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohdutustakaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en todella tajua mikä muhun meni. olen ylensä hirmusen tarkkana ollut että kumia käytetään ja nyt vain jotenkin luotin siihen että mies sen laittaa enkä sitä sen kummosemmin sillon yöllä kännissäkään tajunnut. vasta tänään:(

ootkos sitten useammin harrastellut muiden miesten kanssa vaikka oma mies kotona???kun kerran hirmu tarkka oot kumin käytöstä aikasemmin ollu.

Joo mulla tuli kans mieleen, voi kiitos ap kun viet meidän yh-äitien maineen olemalla LUMPPU :(

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
sua harmittaa vain se että ehkäisy jäi pois mut ei se että petit?
olet siis pettäny aikaisemminkin?

Eikös ap just tuos aikasemmas lauseesas sanonu ettei hänellä oo miestä, jote ketäpä hän sitte pettäny?

juu huomasin sen vasta ton viestin jälkeen, kun kattelin teeveetä samal ku kirjotin. :ashamed:

mut kuulosti kyl siltä kun tuol sanoi että vieraan miehen kanssa niin ajattelin että kun lapsiakin oli että olisi oma mies kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
mä en todella tajua mikä muhun meni. olen ylensä hirmusen tarkkana ollut että kumia käytetään ja nyt vain jotenkin luotin siihen että mies sen laittaa enkä sitä sen kummosemmin sillon yöllä kännissäkään tajunnut. vasta tänään:(

ootkos sitten useammin harrastellut muiden miesten kanssa vaikka oma mies kotona???kun kerran hirmu tarkka oot kumin käytöstä aikasemmin ollu.

Joo mulla tuli kans mieleen, voi kiitos ap kun viet meidän yh-äitien maineen olemalla LUMPPU :(

Jep ja se tosiaan, että harrastaa seksiä tekee ihmisestä lumpun? JA mitenkähän toi vie kaikkien muidenkii ihmiste maineet, onha niitäkii ketka ovat naimisissa ja silti harrastavat yhdenillal juttuja, vieks se aivoliittos olevien ihmisten maineen?

siis häh? en mä ole ketään pettänyt! yh olen ja jos mä nyt olen tämänvuoden aikana 3-4 eri miestä pannut niin se ei lumppua minusta tee.

Tätä vuotta on eletty 6 viikkoa! Miten sä ehdit vai annatko kaikkien halukkaiden panna itseäsi? Etkö pelkää tauteja tai raskaaksi tulemista? Kortsukaan (jos joskus sellaista käytätte) ei ole 100% varma.

pillerit haettu ja nielty.
joo sii sen ole tänävuona noin monelle antanut:) tuo on ensimmäinen tänävuona. viimevuotta meinasin.epähuomioissani unohdin että vuosi vaihtunut jo:)

Yhteistyössä