Olikos tää Shkupolli tappaja muslimi?

  • Viestiketjun aloittaja rauhan uskonto
  • Ensimmäinen viesti
rauhan uskonto
Jotenkin arvasin että oli surmannut ex-naisystävänsä raa'alla tavalla teräaseella. Viittaisi siihen että on muslimi ollut tämä herra skupolli. Taannoin täällä oli ketju että minkä uskonnon valitsisit ja jotkut olivat sitä mieltä että islamin tottakai, kun on niin rauhan uskonto.
No, skupolli oli tainnut sisäistää uskontonsa tavat eri tavalla...
 
jaa-a
Tuon miekkosen uskonnosta tietää vain Jumala, mutta islamiin hänen käytöksensä ei liity millään tavoin jos hän vaikka olisi muslimi.

Islamissa ei saa sanoa edes pahaa sanaa toisesta ihmisistä, joten mielipuolinen toiminta on täysin pois suljettua. Aina riittää kuumapäitä, jotka tekevät mitä häiriintynyt mieli keksii. Tämä koskee kaikkia uskontokuntien edustajia.
 
Tunnen islamin aika hyvin
Shkupollin vanhemmat ovat ehkä tarkoittaneet hänestä muslimia, koska ovat antaneet hyvin uskonnollisen nimen. Mitä tulee hänen elämäntyyliinsä, se näyttää olevan täysin islamin määräysten vastainen. Ei siinä vielä mitään: islamin opetusten mukaan kaikki synnit voi saada anteeksi, jos niitä elämänsä aikana aidosti katuu. Vaikka olisi murhannut sata.

Shkupollin suurin ongelma tuonpuoleisessa taitaa olla itsemurha. Sitä Allah ei nimittäin anna anteeksi. Mies on kuollut uskottomana, ja se on huono juttu se.
 
Kristiina
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnen islamin aika hyvin:
Shkupollin vanhemmat ovat ehkä tarkoittaneet hänestä muslimia, koska ovat antaneet hyvin uskonnollisen nimen.
Minulla on hyvin uskonnollinen nimi vaikka vanhemmistani toinen ei ole uskossa ja toinen on tapakristitty. Että se nimi ei ehkä kerro kaikkea, voi olla vaan esim. muotinimi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tunnen islamin aika hyvin:
Shkupollin vanhemmat ovat ehkä tarkoittaneet hänestä muslimia, koska ovat antaneet hyvin uskonnollisen nimen.
Minulla on hyvin uskonnollinen nimi vaikka vanhemmistani toinen ei ole uskossa ja toinen on tapakristitty. Että se nimi ei ehkä kerro kaikkea, voi olla vaan esim. muotinimi..
Ibrahim, kosovolainen lähiönimi...! :LOL:
 
ja mä oon sitä mielt että kyseessä tapaus nykäset osa2 ja 4 viatonta kuoli! siltikään en tekoa hyväksy, mutta tämä on mun kantani.. ja uskonto ei liity, eikö se masaki oo riehunu veitten kaa, vähä vaa ollu liia känes sit vissii tai apu saatu paikalle ajois..
 

Yhteistyössä